Ik wil graag OLED filteren in monitoren categorie, hoe doe ik dit?
Zijn die er eigenlijk al ? (Volgens mij niet)
[ Voor 26% gewijzigd door HKLM_ op 03-02-2015 21:08 ]
Cloud ☁️
OLED schermen of de functie om het te filteren?
Nou, als er geen oled schermen zijn, hoef je er ook niet voor te filteren.
CRT staat er toch ook niet meer in?
CRT staat er toch ook niet meer in?
People as things, that’s where it starts.
Bedoel je een TV of een computer scherm.---Roel--- schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 20:53:
Bij TV heb je die optie wel ( Televisietype ) en bij monitoren heb je aleen het LCD type ( TN / IPS / MVA etc. )
Dit hoort hier natuurlijk niet. Heb je een opmerking over de PW, zet dat in Pricewatch.
Voor zover ik weet, zijn er nog helemaal geen monitoren (verkrijgbaar) met OLED schermen. Er is geen specificatie beschikbaar in de categorie, om aan te geven of een monitor een OLED is, omdat we er vanuit gaan dat alle monitoren LCD zijn. Mochten de eerste OLEDs beschikbaar zijn in de PW, zal de specificatie ook worden aangemaakt en dus ook het bijbehorend filter.---Roel--- schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 20:53:
O oke ik nam aan dat er OLED monitoren bestonden sinds er wel OLED televisies en smartphones zijnGlaanie schreef op maandag 09 februari 2015 @ 08:53:
[...]
Voor zover ik weet, zijn er nog helemaal geen monitoren (verkrijgbaar) met OLED schermen. Er is geen specificatie beschikbaar in de categorie, om aan te geven of een monitor een OLED is, omdat we er vanuit gaan dat alle monitoren LCD zijn. Mochten de eerste OLEDs beschikbaar zijn in de PW, zal de specificatie ook worden aangemaakt en dus ook het bijbehorend filter.
Pagina: 1