Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Nieuwe TV + draadloze HIFI set

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hi all,

Volgende week vrijdag, de 13e, wordt mijn nieuwe woning opgeleverd.
Er is ruimte voor een 60" tv en ik had mijn zinnen gezet op een Sonos audio set met bar, sub, etc..

Maar afgelopen zondag, toen ik de TV wilde bestellen (een LG 60LB870V) bleek deze ineens niet meer leverbaar. Daarnaast knaagt er de laatste tijd iets omdat LG is gekomen met een betaalbaarder alternatief voor Sonos, de LG Music flow familie. Mede omdat ik eigenlijk nergens terug heb kunnen vinden of de Sonos Playbar goed werkt met de Apps van de TV (Netflix, Youtube, etc..).

Dus .... een top 60" TV van max. 2.000,-- welke top werkt met ofwel Sonos ofwel de LG music flow.

Please advise .... 8)7

• ariekanari
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 19:51
Hieruit maak ik op dat je een gewone FHD tv wilt en geen UHD.
Een goede tv met een budget van max. €2000. Dan is er keuze genoeg maar daar zitten geen 2014 LG LED tv's tussen. Alleen de FHD LG OLED is ongeëvenaard maar ik weet niet of deze in 60" formaat verkocht wordt.

Je zou ook op etest.de tv's kunnen kijken en o.b.h.v. de magazines downloaden voor de volledige testverslagen.
Je ziet grosso modo steeds dezelfde modellen bovendrijven maar als je deze bladen leest of de ranglijsten raadpleegt zie ook dat 2013 vaak beter scoren… Deze bladen testen ook (home cinema)geluidsapparatuur.
Of DigitalVersus
Of lcdtvbuyingguide.com
En nog veel meer sites, vakbladen etc.

[ Voor 7% gewijzigd door ariekanari op 03-02-2015 21:24 ]

Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Aankoopadvies dus een schopje naar CEA.

Verwijderd

870 is een mooi model. Maak je geen zorgen dat het geluid van de smart apps geen goede verbinding hebben met je sonos set. Alles wat je op je tv afspeelt zal via de optische audio kabel naar de playbar gaan, en vanaf daar naar de rest van de speakers.

Het nieuwe systeem van LG beschikt nog veel kinderziektes, net als die van Samsung en Harman Kardon. Deze zijn puur afgekeken van Sonos en presteren minder. Het systeem van Sonos werkt gewoon brilliant goed. Naar mijn idee een prima set. Vergeet de boost niet in je sonos set up.