Voor intranet, moet ik binnenkort een helpdesk gaan ontwikkelen dat rekening houdt met meer dan 6000 gebruikers van intranet, waarin iedereen een ticket kan invoeren voor problemen of vragen.
Ik ben goed bekend met de Zendesk (
) helpdesk. Maar dat is hier helaas niet van toepassing. Zo moeten er veel dingen veranderd worden voor ons intranet, wat Zendesk helaas in zeer beperkte mate toelaat.
Dus ik ben eerder op zoek naar een soort template, of iig reeds ontwikkelde helpdesk in PHP, die ik kan gebruiken. Bij een rondgang op internet stuitte ik vooral op beperkte alternatieven, soms zonder een goed ontworpen interface zoals Eventum.
Niet dat ik mag klagen, het is immers open source. Maar toch... iemand suggesties?
Ik ben goed bekend met de Zendesk (
Dus ik ben eerder op zoek naar een soort template, of iig reeds ontwikkelde helpdesk in PHP, die ik kan gebruiken. Bij een rondgang op internet stuitte ik vooral op beperkte alternatieven, soms zonder een goed ontworpen interface zoals Eventum.
Niet dat ik mag klagen, het is immers open source. Maar toch... iemand suggesties?
[ Voor 19% gewijzigd door Hatsieflatsie op 03-02-2015 20:13 ]