Windows 7 blijft zichzelf opnieuw opstarten

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DividingImp
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 13-09 07:17
Goedendag,

Mijn windows 7 64Bit blijft zichzelf opnieuw opstarten
Heb via F8 een systeemherstel geprobeerd maar dit heeft geen zin gehad.

Ik heb op verschillende sites gezocht naar antwoorden maar blijf met de vraag zitten of ik nu een Windows 7 Recovery disk nodig of gewoon een volledige versie van Windows 7?
Is het ook belangrijk of het home is of professional?

dank u :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07-10 09:00
Is er iets verandert waardoor hij in die reboot loop blijft zitten? Waarom heeft systeemherstel geen zin gehad? Kreeg je foutmeldingen? En waarom blijf je met die vraag zitten?

Desktop | Server | Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-07 16:30
Op welk punt herstart ie? Heb je automatisch herstarten (ook via F8) al uitgeschakeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DividingImp
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 13-09 07:17
hij herstart nadat je t windows logo ziet, dan krijg ik een zwart beeld waarbij ik alleen de muis zie, dan na een paar seconden begint hij overnieuw

ik kan me niet herinneren dat ik iets heb veranderd. en waarom t systeemherstel niet werkt is mij ook onduidelijk. ik kreeg geen foutmeldingen of iets dergelijks.

ik ga nu even het automatisch opnieuw opstarten via f8 uitzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ploink
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21-08 13:05
Heb je gezocht naar oude topics? Reboot loop heb ik vaker voorbij zien komen de laatste tijd.
Wat zijn de temperaturen volgens je bios na een spontane reboot?
Wat is je hardware configuratie? (mobo, voeding, videokaart)
Al in minimale configuratie geprobeerd, met alle niet-essentiele hardware verwijderd?
Andere voeding geprobeerd? Zit er veel stof in? Vaak is de voeding het probleem.
Je kan met een linux livecd/usb booten, als het dan ook gebeurt is het geen windows/software probleem.