Toon posts:

Gtx 970 processor problemen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo

ik heb sinds gister de MSI GTX 970 videokaart gekocht,
een tot nu toe hele mooie kaart maar wanneer ik mijn drivers installeer vanaf de geleverde cd start mijn computer tijdens de installatie opnieuw op en gebeurt er vervolgens niks,

zodra ik de nieuwste drivers download vanaf de site, of GeForce Experience en installeer pakt hij ze niet,
zodra ze geinstalleerd zijn moet ik hem opnieuw opstarten maar wanneer hij is opgestart zegt hij opnieuw dat hij nieuwe drivers heeft gevonden (dezelfde) 347.25 ( ook oudere drivers geinstalleerd zonder succes)

weet iemand een oplossing ?

i7 3770k processor
Asrock z77 Extreme 4
8 gb 1866 mhz ram

alvast bedankt

• FromWithin
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 23-06-2025
ook als je ze laat installeren via geforce experience?

Verwijderd

Topicstarter
ja, zodra ik ze daarmee installeer en mijn pc dus opnieuw opstart, vind hij dus dezelfde drivers en dat kan ik dus blijven doen

• Nemesizz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20:58

Nemesizz

Untouchable

Even een paar (door)vraagjes:

- wat voor kaart had je voor deze? (en heb je en/of hoe heb je de drivers verwijderd?)
(ik neem aan dat je het systeem al langer hebt en je videokaart hebt geupgrade/vervangen)
- voeding van de kaart aangesloten?
- welke voeding heb je (merk + wattage + leeftijd)?

Verwijderd

Topicstarter
Nemesizz schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 18:39:
Even een paar (door)vraagjes:

- wat voor kaart had je voor deze? (en heb je en/of hoe heb je de drivers verwijderd?)
(ik neem aan dat je het systeem al langer hebt en je videokaart hebt geupgrade/vervangen)
- voeding van de kaart aangesloten?
- welke voeding heb je (merk + wattage + leeftijd)?
hiervoor had ik de Ati Radeon HD 7870 Jokercard van amd, maar ik heb mijn windows geheel opnieuw geinstalleerd, en net voor de zeker heid met een all driver uninstaller alsnog alle driver eraf gehaald zonder succes

ik heb verder een 650watt voeding, wat me genoeg lijkt aangezien hij maar 300 nodig heeft en mijn oude 350 plus er staat dat je minimaal 500 nodig hebt.

en de voeding is wel gewoon goed aangesloten aangezien ik wel gewoon beeld door de videokaart krijg

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2015 19:23 ]

• White Feather
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:00
Heb je de pci-expres-stroomafsluitingen aangesloten?
Sommige kaarten werken ook gewoon als er nauwelijks iets van wordt gevraagd en de pci-e-aansluitingen niet zijn aangesloten.

Wat is precies het merk en type van je voeding? De ene voeding is de andere niet namelijk.

[ Voor 30% gewijzigd door White Feather op 03-02-2015 20:28 ]

Pagina: 1