Add me op Stadia: Gloogle
Die ifixit-guides zijn ook wel handig en duidelijk: klik.
Je zal zelf moeten inschatten of het voor jou te doen is: we weten hier niet hoe handig of roekeloos jij bent.
Je zal zelf moeten inschatten of het voor jou te doen is: we weten hier niet hoe handig of roekeloos jij bent.
Ah die ifixit is wel duidelijk. Ga maar een poging wagen
Nu alleen nog de juiste tools bestellen. Of is er toevallig een tweaker in de omgeving amersfoort die het zou kunnen doen?
Add me op Stadia: Gloogle
Ik heb het zelf gedaan met behulp van de Ifixit guide... Tip: leg een A4'tje naast je werkplek en als je schroefjes moet verwijderen zet je het cijfer van de stap van de guide op het A4 en leg je daar de schroefjes neer. (Of onderdeel).
Ik ben zelf nog wel eens slordig en dan heb je ineens het verkeerde schroefje op de verkeerde plaats. (En soms mag dit Ab-so-luut niet gebeuren ivm anti-magnetische schroefjes oid).
Heb verder wat geduld en het komt allemaal goed.
Ik ben zelf nog wel eens slordig en dan heb je ineens het verkeerde schroefje op de verkeerde plaats. (En soms mag dit Ab-so-luut niet gebeuren ivm anti-magnetische schroefjes oid).
Heb verder wat geduld en het komt allemaal goed.
Nokia verzamelaar....
10 minuten werk als je handig bent.. Het meest lastige is nog het loshalen van de geplakte batterij.. laat `m dus even opwarmen vooraf (laad `m even op, laat de gps werken, stop `m even in je broek).
Ga er even rustig voor zitten. Als het de eerste keer is en je doet voorzichtig, ben je na 45 mins wel klaar!
Ga er even rustig voor zitten. Als het de eerste keer is en je doet voorzichtig, ben je na 45 mins wel klaar!
(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A
En als je dan de accu hebt vervangen zelf of laten doen...gaat de iphone 5 dan ook weer net zo lang mee als bij aanschaf? 
Heb een iphone 5 nu 2 jaar..maar kan nog geen halve dag doen op een volle lading...baal enorm en kan nog lang niet verlengen..
Heb een iphone 5 nu 2 jaar..maar kan nog geen halve dag doen op een volle lading...baal enorm en kan nog lang niet verlengen..
Zeker goed te doen met de handleiding en YouTube-uitleg. Geen eerdere ervaring, maar ik was in 20 minuten klaar. Alles functioneert nog perfect.
Schroefjes door een A4-tje prikken is een goede tip, zoals hierboven ook al werd genoemd. Doe ik met laptops ook vaak, dan kun je ze ook niet kwijtraken.
Je moet wel een speciale schroevendraaier (Pentalobe) hebben voor iPhone dacht ik, of ze moeten daar al weer vanaf gestapt zijn
?
Je moet wel een speciale schroevendraaier (Pentalobe) hebben voor iPhone dacht ik, of ze moeten daar al weer vanaf gestapt zijn
Door de nieuwe batterij lijkt toestel weer als nieuw. Voor rond de 20€ heb je zo'n reparatiekit waar alles inzit wat je nodig hebt.
yup, is een pentalobe schroevendraaier.. zo`n kitje is dan idd handig, batterij+zuignapje+schroevendraaier en vaak een instructieblaadje.
(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A
Tip voor een schroevendraaiersetje: http://www.ebay.nl/itm/Fo...ain_3&hash=item51ce2ac856.
Dit setje past werkelijk overal op en absoluut niet duur.
Dit setje past werkelijk overal op en absoluut niet duur.
Anoniem: 288324
Waar heb je jouw batterij aangeschaft?1979aeh schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 06:45:
Door de nieuwe batterij lijkt toestel weer als nieuw. Voor rond de 20€ heb je zo'n reparatiekit waar alles inzit wat je nodig hebt.
Iemand tips waar ik het beste een nieuwe batterij aan kan schaffen van goede en/of degelijke kwaliteit?
Een beetje laat, maar... Er is een kosteloos vervangingsprogramma voor batterijen van bepaalde iPhone 5 toestellen. Zie: https://www.apple.com/nl/support/iphone5-battery/
Anoniem: 663530
*knip*
Het is niet toegestaan GoT te gebruiken voor (commerciële) spam.
[ Voor 83% gewijzigd door Whieee op 13-04-2015 15:53 ]
Pagina: 1