Toon posts:

Computer upgraden voor gaming met €400 bduget

Pagina: 1
Acties:
  • 122 views

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik ben van plan om mijn computer te gaan upgraden om degelijk te kunnen gamen en hoop dat iemand mij wat informatie kan verschaffen wat betreft de componenten.

Ik zoek een?
Alles wat geüpgrade moet worden. Ik zelf denk dat het sowieso de videokaart is, evenals het RAM-geheugen.

Wat is je budget?
€350-400

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Kwaliteit, gericht om nog 2-3 jaar verder te kunnen.

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Momenteel beschik ik over een Hewlett Packard computer.

De volgende gedetailleerde specificaties van mijn huidige computer:
http://h20564.www2.hp.com...ay?docId=emr_na-c03050712

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2015 12:21 ]

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 16:17

Umbrah

The Incredible MapMan

Dat kan vrij lastig worden, hoewel je in theorie een A8-3850 op dat moederbord kwijt kan, wat allerszins geen superslechte CPU is, zit je toch al vrij snel met die voeding, en de beperkingen van de kast, en een mogelijkheid dat de UEFI/BIOS van die PC een whitelist gebruikt. De voeding is sowieso onvoldoende; je gebruikt op het moment de APU neem ik aan, en whitelists daargelaten zal een nieuwe video kaart misschien fysiek wel passen (al is die kast erg krap), maar je zult de voeding moeten vervangen en dat komt me over als een nogal krap geheel... thermisch lijkt het me ook uitdagend. Je bent misschien beter uit om je budget met €100 te verhogen, en een nieuwe kast samen te stellen (CPU/voeding/moederbord/videokaart/geheugen) -- storage, als je het snel genoeg vind/al een SSD hebt kun je desnoods meenemen.

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 16:37

br00ky

Moderator Harde Waren
Voor we weer een hele discussie gaan voeren, om foto's gaan vragen e.d., ga gewoon door in Benodigdheden PC Upgrade. Niks mis met dat topic :).

Dit topic is gesloten.