Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MidgeJim
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 05-05-2021
Hallo allemaal,

Ik heb Bf3, Bf4 en de Hardline beta op mijn pc staan, maar ze willen allemaal niet opstarten. Als ik op spelen klik komt er 1 seconde een laadbalkje en dan gebeurd er niks. Ook kan ik Google Chrome alleen opstarten als ik met de rechtermuisknop op chrome klik en daarna nieuw venster klik. Misschien dat hier een samenhang in zit?

Ik hoop dat iemand mij hier kan helpen.

Mvg,
Jim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KipCurreh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 20-09 17:47

KipCurreh

Nightcrawler

Ik denk dat het idd met chrome zal te maken hebben, aangezien als je BF wilt opstarten, het spel je browser gebruikt om battlelog te openen.. Heb je het al eens geprobeerd met firefox, of godbetert IE te openen ?

Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Pulse RX7900 GRE 16GB Asus Prime X470 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MidgeJim
IE werkt idd wel, maar ben een enorme fan van Chrome en wil deze ook blijven gebruiken. Enig idee hoe ik het probleem van Chrome op zou kunnen lossen? Opnieuw installeren veranders iig niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Als het met IE wel werkt, zitten je problemen dus in Chrome en niet in een van de Battlefield-games. :)
Draai ook eens even downloads: CCleaner 5.02.5101 en laat die o.a. het een en ander van Chrome verwijderen, wellicht scheelt het. Herinstalleer ook de Battlelog-plugin (via Chrome) even opnieuw.

[ Voor 59% gewijzigd door CH4OS op 03-02-2015 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moh.moh
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Zonder ingelogd te zijn op je Google account, verwijder al je extensies en voeg ze een voor een toe. Het probleem zit hoogstwaarschijnlijk bij een extensie, denk ik.

[ Voor 24% gewijzigd door moh.moh op 03-02-2015 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MidgeJim
Heb CCleaner gedraaid, alle extensies verwijderd en opnieuw geïnstalleerd en Windows Defender een volledige scan laten uitvoeren, maar heb niks gevonden en heb nog steeds hetzelfde probleem :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:18

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Misschien je systeem even scannen op malware?

https://www.malwarebytes.org/ (de free versie)

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-09 13:14
Pc restartje gedaan? Chrome moet gewoon werken, nog nooit dergelijk probleem gehad met bf3 of 4. is het niet iets met origin, gezien dat dat bij mij over het algemeen de boosdoener is bij problemen.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Pagina: 1