Hallo,
Binnenkort ga ik verhuizen. Ik wil deze gebeurtenis aangrijpen om mijn mediabeleving aan te pakken.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het systeem zal vooral gebruikt worden om films en series te streamen vanaf mijn NAS. Daarnaast zal er zo nu en dan een simpel multiplayer spelletje gedaan worden met Xbox/Playstation controllers.
Verder zou het fijn zijn als het systeem over een paar jaar 4K en/of 3D films kan afspelen. (Dit is echter geen must)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb niet echt een maximum prijs in gedachten. Maar het moet natuurlijk wel leuk blijven...
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb een Logitech draadloos toetsenbord/touchpad combi. Er is ook een Windows 8.1 licentie aanwezig
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen voorkeuren behalve dat ik de Fractal Node 605 een erg mooi kastje vindt.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Omdat het systeem in de woonkamer komt te staan is stiller natuurlijk wel fijner.
Ga je overklokken?
Ik verwacht niet dat overklokken nodig is.
Dit is wat ik tot nu toe bij elkaar gezocht heb.
Mijn grootste vraag is of het geheugen goed werkt in deze set-up. Ik heb ergens gelezen dat sneller geheugen een flinke invloed kan hebben op de snelheid van de APU.
Daarnaast weet ik dat de TV die in de lijst staat in staat is om 4K weer te geven. Ik heb op het moment echter nog geen films die dit formaat hebben.
Edit: verkeerde kast in beschrijving
Binnenkort ga ik verhuizen. Ik wil deze gebeurtenis aangrijpen om mijn mediabeleving aan te pakken.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het systeem zal vooral gebruikt worden om films en series te streamen vanaf mijn NAS. Daarnaast zal er zo nu en dan een simpel multiplayer spelletje gedaan worden met Xbox/Playstation controllers.
Verder zou het fijn zijn als het systeem over een paar jaar 4K en/of 3D films kan afspelen. (Dit is echter geen must)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb niet echt een maximum prijs in gedachten. Maar het moet natuurlijk wel leuk blijven...
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb een Logitech draadloos toetsenbord/touchpad combi. Er is ook een Windows 8.1 licentie aanwezig
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen voorkeuren behalve dat ik de Fractal Node 605 een erg mooi kastje vindt.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Omdat het systeem in de woonkamer komt te staan is stiller natuurlijk wel fijner.
Ga je overklokken?
Ik verwacht niet dat overklokken nodig is.
Dit is wat ik tot nu toe bij elkaar gezocht heb.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD A8-5600K Black Edition | € 78,99 | € 78,99 |
| 1 | Gigabyte F2A88XM-D3H | € 57,95 | € 57,95 |
| 1 | Fractal Design Node 605 | € 120,08 | € 120,08 |
| 1 | Logitech Z906 | € 289,05 | € 289,05 |
| 1 | Scythe Kozuti 40mm Super-Low Profile | € 23,95 | € 23,95 |
| 1 | G.Skill RipjawsX F3-17000CL11D-8GBXL | € 73,95 | € 73,95 |
| 1 | LG 40UB800V Zilver-Zwart | € 468,- | € 468,- |
| 1 | Samsung SN-506AB Zwart | € 53,- | € 53,- |
| 1 | be quiet! System Power 7 300W | € 30,95 | € 30,95 |
| 1 | Crucial MX100 128GB | € 63,95 | € 63,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.259,87 | |
Mijn grootste vraag is of het geheugen goed werkt in deze set-up. Ik heb ergens gelezen dat sneller geheugen een flinke invloed kan hebben op de snelheid van de APU.
Daarnaast weet ik dat de TV die in de lijst staat in staat is om 4K weer te geven. Ik heb op het moment echter nog geen films die dit formaat hebben.
Edit: verkeerde kast in beschrijving