Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• negena
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 20-11-2023
Beste tweakervrienden

Ik heb een raar ' probleem ',de aanhalingstekens zijn omdat het niet echt een probleem is.

Mij is het volgende opgevallen. Als ik de batterij eruit haal en weer erin doe, dan is er niks aan de hand en gaat de telefoon gewoon aan.

Echter, als de telefoon aan het opladen is ( ongeacht welke oplader, heb er4 geprobeerd), en ik haal de batterij eruit en plaats m terug, dan gaat de telefoon niet meer aan.

De oplossing is om de telefoon van de oplader te halen ,de batterij weer erin en eruit te doen. Dan pas gaat hij weer aan.
Simpelweg de telefoon van de oplader halen is niet genoeg

Ik hen dit meer dan tien keer geprobeerd en zo weet ik dus zeker wat het probleem is en wat de oplossing

Nu zijn mijn vragen :
- Geeft wat ik nu vertel n indicatie van n onderliggend probleem? Ik kan er zelf ( logischerwijs) niks over vinden
- Zou iemand kunnen proberen of je hetzelfde issue hebt met jouw s5 :)

Groetjes

• negena
Ik weet dat het de bedoeling is om een reactie te wijzigen maar kan echt niemand me helpen? Ik vind dit issue echt raar
Kicken binnen 24 uur is niet toegestaan. Zo groot is het probleem niet...

[ Voor 26% gewijzigd door The Wizard op 06-02-2015 20:14 ]

• TECHcrime
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21-11 11:14
Waarom zou je de accu uit je telefoon halen terwijl deze aan de oplader hangt?

• negena
Daar zeg je wat.... :-)

Het is echt toevallig dat ik het merkte. De tel was op de lader en ik ging ff zoeken waar de sd- kaart moest en haalde dus de batterij eruit.

Maar ja als er geen onderliggend probleem is dan maakt het idd niet uit

• burrfoot
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 28-07 13:49
Iets met een beveiliging die erin springt zodra je lader aangesloten zit en je accu eruit valt? Tijdens het laden gaat er een ampere tot anderhalf doorheen om de accu op te laden... 150 milliampere kan al dodelijk zijn...

Het is dezelfde beveiliging die ervoor zorgt dat, als je accu TE leeg is, je toestel hem niet WIL opladen . Via een universele voeding de accu boven het dode punt helpen lost dit dan op.

"if you can't fix it with a hammer, try a bigger hammer"