Niets is zo eerlijk verdeelt als het verstand, want iedereen denkt er namelijk genoeg van te hebben...
Overigens is het handig om te vermelden welke laptop je hebt. Wellicht is mSATA ook een mogelijkheid.
[ Voor 3% gewijzigd door DutchOx op 03-02-2015 00:22 ]
Er zijn wel hoogteverschillen imn 2,5" hdd kijk naar de maximale hoogte in je bracket als je twijfeltDutchOx schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 00:21:
Over het algemeen worden er in laptops 2,5" schijven gebruikt.
Overigens is het handig om te vermelden welke laptop je hebt. Wellicht is mSATA ook een mogelijkheid.
maar over het algemeen past het wel.
In 99% van de gevallen past deze en doet ie het priiima.
Het gaat hier om de laptop "toshiba sattelite c650". De harde schijf die er momenteel in zit is kaduuk. En dit is de datasheet van die harde schijf die er standaard bij wordt geleverd:
https://storage.toshiba.e...s/mk3265gsx_datasheet.pdf
Verder is rond de 256gb opslag goed. Overigens is de laptop niet van mij, ik repareer hem alleen en kreeg hem via via. Geen idee wat die gene ermee doet, maar zal niet heel veel zijn gezien het hier ook om een budget laptop gaat.
Niets is zo eerlijk verdeelt als het verstand, want iedereen denkt er namelijk genoeg van te hebben...
Ik denk ook dat dit de beste keuze is voor een grote SSD! Al verbruikt hij wat meer stroom dan bijvoorbeeld een Samsung SSD wanneer ze niet gebruikt worden, maar met deze laatste heb ik slechte ervaringen.
Dit zijn de specs:
http://www.toshiba.nl/dis...ducts/satellite-c650-107/
moet ik dan toch maar voor een 600 gaan dan? zal wel wat in prijs schelen of niet?
Want het is een budget laptop.
pricewatch: Samsung 840 SSD 250GB
Je moet even op dat plaatje klikken om het te vergroten en beter te kunnen zien.
Zijn daar nog verschillen in?
[ Voor 43% gewijzigd door br00ky op 03-02-2015 10:20 ]
het ging mij alleen om de aansluiting te laten zien, niet zozeer dat ik deze schijf wilde kopen.br00ky schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 10:20:
Die SSD is alleen slecht leverbaar, ik zou een Crucial pakken. Het verschil in performance ga je never merken, zeker aangezien je van een standaard HDD komt.
Oke, dan waag ik het er op, thanks!Sietse1990 schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 10:18:
Nee, de schijven hebben alles op dezelfde plek zitten. Dit is standaard bij deze dingen.