titanfall audio glitch

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thobod
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 01-05 18:59
hey guys,

ik heb een probleem met de audio in titanfall, ik heb ter verduidelijking maar even een scherm-recording gemaakt: https://www.youtube.com/w...m097uX8c&feature=youtu.be
vaak gaat dit gepaard met framedrops van soms wel een seconde lang - een ander probleem wat ik de laatste tijd ook heb, ook als het geluid het voor een keertje wel doet -
ik heb geprobeert titanfall opnieuw te installeren, origin opnieuw te instaleren.
en met alle audioinstellingen in titanfall zitten klooien, maar niks lijkt te helpen.
heeft iemand een oplossing of mogelijke oplossing voor dit probleem?
misschien handig om te weten, ik heb een 5.1 usb headset, ik heb een sli-setup, en gebruik windows 8
voor meer details van mijn pc kan je in mijn inventaris kijken. gallery: thobod
alvast bedankt voor het meedenken in mijn probleem

thomas

[ Voor 14% gewijzigd door thobod op 02-02-2015 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thobod
ik merk trouwens ook dat de audio glitch er eerder is als mijn CPU bezig is, zoals tijdens het recorden, anders is het niet zo erg geglitched. maar als het goed is ligt het niet aan een bottleneck, want ik heb en i7 3770, dus die zou dat nog wel moeten trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Temperaturen en snelheden van je CPU checken of daar alles wel in orde is? En even zonder SLI proberen (Titanfall heeft nog steeds geen support daarvoor?)?

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thobod
ik heb zonder sli en met sli geprobeert, zonder sli is het misschien wel erger, ook heb ik alternate rendering in SLI settings geprobeert, maar dat heeft geen performance boost over single gpu en verhelpt het probleem ook niet.
cpu usage tijdens het gamen is ongeveer 50% en tijdens scherm opnemen 80%
de temp van de cpu bljift altijd onder de 60, dus dat zit ook prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-09 13:14

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

thobod schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 10:56:
ik merk trouwens ook dat de audio glitch er eerder is als mijn CPU bezig is, zoals tijdens het recorden, anders is het niet zo erg geglitched. maar als het goed is ligt het niet aan een bottleneck, want ik heb en i7 3770, dus die zou dat nog wel moeten trekken.
vergeet niet dat recorden/streamen behoorlijk wat cpu kracht kost, ik durf alleen niet te stellen hoeveel titanfall van je cpu vraagt. maar gezien het feit dat het meer voorkomt als je record gok ik dat je toch tegen een beperking aan loopt, high speed first person games recorden is best zwaar, helemaal als je op hoog detail speelt.

Of heb je het ook gewoon als je speelt zonder recorden?

[ Voor 3% gewijzigd door SouLLeSSportal op 03-02-2015 15:44 ]

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thobod
zonder recorden heb ik er ook wel duidelijk last van, maar dan meer in fases van 30 seconden lang en dan weer eenn minuutje niet, niet zo erg als in het filmpje. nee, als het alleen tijdens het recorden zou zijn zou het niet zo erg zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-09 13:14

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

hmm apart, er is ook niets te vinden op andere fora of google van mensen met zelfde probleem?
heb je recentelijk nog wat geupdate, al dan niet automatisch? mss rollback van vga drivers?

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thobod
wel naar gezocht, en ook wel andere mensen gevonden die het probleem hebben, maar het enige wat ik dan zie is "ik start mn pc gewoon opnieuw op als het gebeurt" en "opnieuw installeren werkte voor mij" dus daar heb ik niet zo veel aan.
volgens mij heb ik niks geupdate de laatste tijd, ik kan niet ergens direct een verband mee trekken.

[ Voor 16% gewijzigd door thobod op 03-02-2015 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-09 09:47
Shadowplay helemaal uitzetten of de settings van de record en de graphic settings terug schroeven. Zelfs na het terug schroeven levert opnemen problemen voor mij op maar wel minder. Probeer het maar eens met Shadowplay uit. Ik denk dat het dan opgelost is.

[ Voor 21% gewijzigd door Robolokotobo op 07-02-2015 01:49 ]

Ryzen 7 5700X 16GB RTX 5060 1TB NVMe

Pagina: 1