Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Jovas
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-11 20:24
Ik heb sinds kort een Galaxy S4 Black Edition en het valt me op dat het Air Gesture lampje niet oplicht tijdens gebaren en bewegingen. Het is het lampje rechts boven aan het scherm rechts naast de speaker waarmee je belt. Ik heb al gekeken of het een instelling is, maar kan niks vinden. De sensor zelf werkt wel, ik kan er gewoon mee werken, scrollen, bewegingen worden gedetecteerd ook in het diagose menu.

Ik heb voor de duidelijkheid een fimpje waar je het lampje ziet branden rechts boven de bel speaker die je tijdens bellen tegen je oor houdt:

https://www.youtube.com/watch?v=acRLQUsAUpI

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09:17
Omdat het een infrarood lampje is. Kijk eens door een camera naar je toestel

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

• Jovas
reyals schreef op maandag 02 februari 2015 @ 20:22:
Omdat het een infrarood lampje is. Kijk eens door een camera naar je toestel
Check het filmpje

• Bastiaan
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21-11 12:19

Bastiaan

Bas·ti·aan (de, m)

Nee, check via een camera je toestel. Het is inderdaad een infraroodlampje dat je met een digitale camera (of andere smartphone) kunt zien.

Feit dat je het op het filmpje ziet komt doordat... juist... het met een digitale camera is opgenomen.

• Jovas
lol, het moet niet gekker worden..

Inderdaad, jullie hebben gelijk haha..

Thanks! :)

[ Voor 45% gewijzigd door Jovas op 02-02-2015 21:21 ]