Toon posts:

Hulp bij aanschaf printer gezocht.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek een?
Ik ben op zoek naar een printer welke zowel A3 als A4 kan printen. Daarnaast moet het mogelijk zijn om A4 te scannen en te kopieren. Goede mogelijkheden om te printen vanaf tablet, MacBooks, Windows PC's etc. is zeer belangrijk.

Wat is je budget?
+- €180,-

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik sta voor alles open. Heb niet een bepaalde voorkeur. Zoals ik hieronder vermeld viel mijn oog op 2 modellen van Brother, andere merken zijn echter ook prima.

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Het apparaat zal worden gebruikt voor zakelijke doeleinden, maar ook door studenten (rapporten/sheets printen). De grootte van het apparaat is niet heel erg belangrijk, de functionaliteit is dat wel.

Wat heb ik zelf al gevonden?
Mijn oog is gevallen op enkele modellen van Brother, zoals deze; pricewatch: Brother MFC-J6520DW en pricewatch: Brother MFC-J4620DW . Ligt echter wel een stukje onder mijn budget. Zijn er betere alternatieven mogelijk voor het budget?

• BaZnGaNL
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 23-02 18:36
Zal zeggen, kijk hier eens: Klik!

Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!

• BaZnGaNL
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 23-02 18:36
Ik denk het wel. Deze ondersteund Apple MacBooks (AirPrint) & Tablets (Android & Apple.)

Dus deze voldoet aan alle eisen en binnen je budget.

BTW als deze het wordt, zie ik graag ook een review, is altijd leuk om te lezen. :*)

Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!

Verwijderd

Houd wel in gedachten dat je bij de brother app voor tablets een beperkt aantal bestandsformaten hebt dat ondersteund wordt.
Verder is het aan te raden om goed op een rijtje te zetten wat de kosten gaan worden. Bij zakelijk gebruik en gebruik door studenten kan dat nogal oplopen. Dan kan een goede laser interessant worden. Sterker: ga je voorbij de paar honderd pagina's per maand, dan is het op z'n minst verstandig om een laser te overwegen of een versie van de cartridges voor de inktjets met grote capaciteit.
Maak de berekening zou ik zeggen :) En houd in gedachten dat je aan 300dpi afdrukken meer dan genoeg hebt voor een groot deel van het gebruik, maar dat de printer daar niet standaard mee af drukt (dat is 600dpi). Dus vraag iedereen om die optie te gebruiken, anders ligt het verbruik redelijk wat hoger en haal je het opgegeven aantal pagina's per cartridge echt niet. ;)