RP Digital Gaming

Pagina: 1
Acties:
  • 1.420 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alienn
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 24-09 07:38
Goedendag,

Ik kwam op marktplaats het bedrijf RP Digital Gaming tegen die digitale games voor de Playstation 4 aanbieden. Ik vroeg mij af of iemand hier ervaring mee heeft. Op dit moment ken ik namelijk nog geen bedrijf die digitale games voor de Playstation 4 voor zo laag aanbieden. De games zijn namelijk voor een vaste prijs van 28 euro per stuk.

Een voorbeeld van een marktplaats advertentie:
http://www.marktplaats.nl...e656940d2&previousPage=lr

Daarnaast hebben ze nog een Facebook pagina:
https://www.facebook.com/RPDigitalG

Naar mijn mening klinkt het een beetje te mooi om waar te zijn, maar misschien dat iemand er ervaring mee heeft.

Alienn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walance
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06-10 17:10

Walance

Hm.. wat zal ik hier schrijven

Of het nou oplichters zijn of niet, alleen om deze reden zou ik er al niets willen kopen:
Bij de aankoop van het spel krijg je een account waar het spel op staat. Dit account voeg je toe op je ps4 en hierdoor kan je het spel op je eigen account spelen.
Dat is toch helemaal niet praktisch? Dan moet je voor elk spel een ander account gebruiken. Zeker voor de mensen die graag trophies hebben in hun account, die gaan dit natuurlijk nooit willen zo....

Daarnaast kunnen ze dit account waarschijnlijk altijd weer van je afnemen, zelfs als je het wachtwoord verandert. Via beveiligingsvragen en/of het e-mailadres wat erop staat.

[ Voor 16% gewijzigd door Walance op 02-02-2015 22:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alienn
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 24-09 07:38
Ow wauw daar heb ik totaal overheen gelezen. Dat is inderdaad totaal niet praktisch. Bedankt voor je reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wazzup!
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15:33
Volgens mij kopen ze de game op een account.
En verpatsen ze zo'n account aan verschillende mensen.
Das wel lekker cashen natuurlijk.
Kan me overigens niet voorstellen dat dit de bedoeling is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:45

BM

Moderator Spielerij
Ben er vrij zeker van dat het verkopen van accounts tegen de voorwaarden van Sony is. Verder maar geen tijd aan besteden, dus dit topic gaat dicht :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Dit topic is gesloten.