Wordpress debuggen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22:27

Player1S

Probably out in the dark

Topicstarter
Hallo,

Misschien dat ik naar de bekende weg vraag dus indien zo, mijn excuses.

Ik heb een simpele wordpress pagina draaien. Ik ontvang nauwelijks traffic (1 of 2 op een dag is veel) maar ik krijg regelmatig via Jetpack mails dat mijn site down is (geweest). Al geregeld contact gehad met de host. Ik ben al eens op een nieuwe server gezet. Onlangs hebben ze geheugen bij geprikt. Toch valt mijn site nog regelmatig uit.

Soms gaat het goed en draait ie tijd stabiel.

Overigens is in 99 van de 100 gevallen de readme.html van wordpress wel op te vragen. Echter de backend van mijn site (Plesk) weer niet. Wordpress en Plesk werken beide met PHP en ik vermoed dan ook dat PHP onderuit gaat. Idem voor webmail, ook PHP based. Gewoon ophalen lukt dan wel weer met mijn mobiel.

Is er een mogelijkheid om een soort debug tool/plugin te draaien in Wordpress om te proberen achterhalen wat nou de boosdoener is. Misschien heb ik wel een brakke plugin draaien die PHP laat crashen zonder dat ik het weet.

Ook al trekt de site geen grote aantallen, ik wil wel dat ie stabiel draait. Betaal er immers gewoon voor.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-10 14:18

Zoefff

❤ 

Begin eens met kijken wat je in de serverlogs (PHP errorlog, errorlog en accesslog) tegenkomt?

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Topicstarter
Premature end of script headers: index.php

komt voor als de site eruit lijkt te liggen.
Verder weinig informatie helaas in die logs. Vandaar dat ik het hier eens probeerde

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Topicstarter
Gister de PHP support gewijzigd van FastCGI naar Apache Module en nog 1 plugin uitgeschakeld en sindsdien niet meer gecrasht. Zo even de plugin weer aanzetten om te zien wat er dan gebeurd.