Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serv-on
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10-03-2024
Hallo iedereen,

Ik heb een probleem met mijn printer EPSON XP215. Ik heb sinds een paar weken een wifi repeater aangeschaft de TL-WA854RE. Werkt op zich wel redelijk maar mijn printer werkt niet meer sinds ik deze WIFI repeater gebruik. Als ik de WIFI repeater uit het stopcontact haal krijgt de printer wel weer verbinding met het netwerk.

Hopelijk heeft iemand wat tips voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SLipEdd
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10-06-2022

SLipEdd

hoi

Check de settings eens van je WiFi repeater en eventueel het IP adres voor en nadat je de repeater aansluit. Ik heb repeaters gezien die hun eigen DHCP server draaien en daardoor een heel LAN om zeep kunnen helpen.

Als je niet zeker bent, post dan alle instellingen in dit topic van je: router, repeater, printer, eventueel pc. :)

edwindijkstra.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serv-on
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10-03-2024
Router - TP-Link TL-WR841N staat op mode : 11bgn mixed en auto channel en auto channelwidth

Printer Epson XP215 - veranderd af en toe van ip adres door de dhcp server en heeft alleen verbinding met het netwerk als de repeater uit staat.

Wifi repeater TP-Link TL-WA854RE. Ik heb deze nogmaals opnieuw geinstalleerd. Dit keer zonder wps knop. Alsnog heeft dit niet gewerkt. Bij de instellingen van de repeater kan ik ook niets veranderen.

Ik weet het echt niet 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• royb3
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 12-09-2024
wi-fi repeaters zouden geen probleem moeten zijn, tenzij je technologien als airprint gaat gebruiken. Multicast pakketjes worden door bijna geen wi-fi repeaters doorgestuurd, dus het best zou zijn om voor een accesspoint te gaan in plaats van een repeater.

[ Voor 5% gewijzigd door royb3 op 03-02-2015 15:34 . Reden: Schandalig veel typo's en een vage zinsopbouw. ]