KPN gratis spotify premium koppelen aan account

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 06-06 16:55
Vanmorgen kreeg ik een smsje van KPN dat ik vanaf nu gratis spotify premium bij mijn abonnement heb. Dit heb ik aangezet in de kpn app maar vervolgens heb ik geen idee hoe ik dit werkend kan krijgen in Spotify zelf. Iemand enig idee hoe dit in zijn werk gaat?

Edit: Dit topic kan gesloten worden. Heb met KPN gebeld en ze hadden de vraag al vaker gehad vandaag. Helaas kan het premiumabonnement niet gekoppeld worden aan een bestaand account. Je dient een nieuwe account aan te maken en dan zal KPN je een activeringscode toesturen. Ze gaven aan dat het inderdaad niet handig is ivm playlists en dergelijke maar het is niet anders op het moment.

[ Voor 42% gewijzigd door Malt007 op 02-02-2015 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 21-05 14:08
Volgens mij is het niet nodig om een nieuw account te nemen. Je moet gewoon de betaling stopzetten bij je huidige Spotify Premium en wachten tot het een Free account wordt. Daarna moet je het gewoon kunnen koppelen.

Dit is wat ik heb gevonden:

Ik heb al een betaald Spotify account, hoe kan ik naar Spotify Premium van KPN overstappen?

Betaalt u al een Spotify account (Spotify Premium of Spotify Unlimited), dan moet u het account eerst de betaling stopzetten (opzeggen). Zet u uw Spotify account stop, dan ziet u de datum wanneer het Spotify Free account in gaat. Hebt u al een gratis Spotify Free account, dan hoeft u deze procedure niet te volgen.

Stappen:

Klik hier om het abonnement van uw huidige Spotify stop te zetten
Log in met uw huidige gebruikersnaam en wachtwoord voor Spotify
Selecteer "Ik accepteer een Premium aanbod van een partner van Spotify"
U ziet gelijk de datum dat uw Spotify-account overgezet wordt naar Spotify Free.
Klik op [Abonnement beëindigen].

http://kpn-customer.custh...rs/detail_page/a_id/15180

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
Ik heb nog geen betaald account op dit moment dus helaas kan ik jouw stappen niet volgen.
Zojuist geprobeerd een nieuw account te maken maar nergens de vraag om te koppelen met kpn premium. Dus eigenlijk geen idee wat te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
Ondertussen helemaal schijtziek van spotify en kpn, hoe moeilijk kan het allemaal zijn?
Kan nu ook niet meer inloggen op spotify want hij herkent me wachtwoord niet. Ondertussen al 3x het wachtwoord gereset en elke keer hetzelfde wachtwoord. Kan wel op de website inloggen. Pff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Aangezien dit weinig met iPods, iPhones of iTunes te maken heeft, een move naar Client Software Algemeen

3i > CSA

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
Nou het heeft er toch wel enigzins mee te maken aangezien ik mijn kpn abbo wil koppelen aan mijn ios spotify app?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:45
Het heeft niets te maken met de app..

Wat je moet doen is het volgende, je moet je account omzetten naar een Free account. Dus betaling stoppen, en wachten tot de periode afgelopen is.
Zodra je account omgezet is naar Free, kun je via de omschrijving hierboven de accounts koppelen.

Ik had dat ook toen ik een Hi abonnement nam met Spotify Eindeloos.

Home Assistant configuratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lpb
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

lpb

Weet iemand ook of het mogelijk is je Spotify account -direct- naar free om te zetten? Ik heb van KPN een jaar Spotify gekregen, maar kan dit zoals hierboven beschreven alleen bij een gratis account activeren. Toevallig had ik net van de 'betaal 1 maand, krijg 3 maanden'-actie gebruik gemaakt, maar deze verloopt op het moment dat ik niet meer gebruik kan maken van de KPN actie. Dit moet binnen 6 weken namelijk.

Ander account gebruiken kan natuurlijk altijd, maar heb niet zo'n zin om alle playlists over te moeten zetten en artiesten opnieuw te gaan volgen e.d.

[edit] Ben er al achtergekomen dat dit mogelijk is door contact op te nemen met Spotify

[ Voor 8% gewijzigd door lpb op 16-02-2015 16:28 ]

Pagina: 1