Anoniem: 478173

Topicstarter
Goedemiddag iedereen,
De Asus memopad 7 HD van mijn zoon doet helemaal niks meer. Op diverse manieren de functie knoppen ingedrukt maar hij start niet op, ook reset functie doet niks. Wat kan ik nog doen? 13 mnd. in gebruik.
Groet Barbara

Iets meer eigen inzet kan geen kwaad ;)

[Voor 10% gewijzigd door 13art op 17-02-2015 08:22]

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:25
Welke oplader gebruik je? De oplader die bij de tablet geleverd is?

Probeer anders eens op te laden via een USB port. Dit wil soms nog wel eens helpen. Let wel: de pc moet aan staan en de tablet zal er minimaal een paar uur aan moeten hangen.

Ow, en anders hier even kijken:
https://www.google.nl/sea...pad+7+HD+no+power&spell=1
:)

[Voor 35% gewijzigd door ChojinZ op 02-02-2015 15:21]

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Topicstarter
Dank je wel! Ik ga het proberen. Later meer.

• Fly-guy
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
In ieder geval een tijd aan de lader laten liggen, sommige tablets moeten eerst een langere tijd opladen om aan te kunnen.

• -Bas
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 02-06 23:04
Ik heb deze tablet ook gehad, had hetzelfde euvel. Weet niet precies meer wat de oplossing was. Uiteindelijk is het op te lossen op 1 van deze manieren:

1. Powerknop een minuut lang vasthouden.
2. Powerknop met volume-up tegelijk een minuut vasthouden.
3. Power knop met volume-down tegelijk een minuut lang vasthouden.

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 24-05 15:01

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Ik heb heel wat van deze dingen in mijn handen gehad en eigenlijk is dit iets wat haast niet voor komt bij deze serie, het is een veel groter probleem bij b.v. de Nexus 7 (eerste serie).

Bij de Nexus 7 liet je gewoon de lader er een paar uur aan hangen en dan wilde hij het wel weer doen (als de interne batterij kabel niet los was).

Hetzelfde gaat ook op voor de HD7, maar meestal wilde die al aangaan na een minuut of 10.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Topicstarter
Nou jullie meer mazzel dan...
Het heeft zeker 20 uur aan de bijbehorende lader gezeten via comp. Stopcontact haalde eerder al niks uit. Echt veel langer dan een paar min. knoppen ingedrukt gehouden maar zelfs tijdens laden geen lampje /symbool wat aan gaat en zonder lader ook niks. Baal baal.
Ook resetknop niks....maar ik zoek nog wel ff verder. Bedankt iig.

• ChojinZ
Kijk hier even:
http://www.transformerfor...s-asus-range-tablets.html
Wellicht dat je hier nog tips kan vinden.

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

• Fly-guy
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Anoniem: 478173 schreef op zondag 08 februari 2015 @ 22:35:
Nou jullie meer mazzel dan...
Het heeft zeker 20 uur aan de bijbehorende lader gezeten via comp. Stopcontact haalde eerder al niks uit. Echt veel langer dan een paar min. knoppen ingedrukt gehouden maar zelfs tijdens laden geen lampje /symbool wat aan gaat en zonder lader ook niks. Baal baal.
Ook resetknop niks....maar ik zoek nog wel ff verder. Bedankt iig.
Zoek dan ook maar richting de winkel voor garantie....

• Teddy
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21:36
Ik heb hetzelfde probleem gehad met mijn HD7, de batterij loskoppelen en even laten rusten en weer aansluiten was voor mij de oplossing. Ik weet niet hoe handig je bent, de achterkant zit rondom vastgeklikt, dit kun je voorzichtig los maken en je kunt erbij.

• ChojinZ
Teddy schreef op maandag 09 februari 2015 @ 10:06:
Ik heb hetzelfde probleem gehad met mijn HD7, de batterij loskoppelen en even laten rusten en weer aansluiten was voor mij de oplossing. Ik weet niet hoe handig je bent, de achterkant zit rondom vastgeklikt, dit kun je voorzichtig los maken en je kunt erbij.
Ik had hetzelfde met mijn Samsung Tab3 7 inch. Ook de batterij los gekoppeld en weer aangekoppeld. Volgens mij noemen ze dat trickle charging.

• -Bas
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 02-06 23:04
Fly-guy schreef op maandag 09 februari 2015 @ 09:59:
[...]

Zoek dan ook maar richting de winkel voor garantie....
Heb bij 2 van deze tablets dezelfde problemen gehad. Waarvan ik het ook maar bij 1 kon oplossen. RMA aanvragen lijkt me beste optie om vervolgens een andere tablet te kopen. :+

Topicstarter
Lol. Ik ben best wel handig maar dit is nieuw terrein zeg maar. :-)
M.a.w. ...schroevendraaier er tussen en batt. eruit en vice versa. Dat kan ik wel. Tablet gekocht bij dmgoutlet...1 jaar garantie helaas.
Ik laat het weten mocht er iets veranderen en bedankt voor jullie reacties en mee denken. Gr. Barbara
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee