Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Juniper SGG 320M issue

Pagina: 1
Acties:

• theduke1989
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 16:57
Beste alle,

Ik heb een Juniper SSG 320M-SH-F ontvangen als een defect.
Het defect was namelijk dat hij na enkele seconden of soms enkele minuten uitviel.
En daarom hebben ze het weggegeven, ik dacht eerst misschien de voeding stuk om er eentje aan te schaffen. Maar nu ik het batterijtje heb vervangen, blijft constant draaien maar luid.
(Voordat ik het batterijtje eruit deed ging die de eerste seconden luid draaien en toen ging het minder lawaai maken, nu maakt die alleen maar lawaai)

Toen heb ik het volgende gedaan: Het batterijtje eruit gehaald en een nieuwe erin gedaan.
Maar nu blijft die dus constant aan.

Echter er gebeurd niks, alleen de indicatie voorop staat op ''Power'' meer niet.

Kan iemand mij hierbij helpen??
Geprobeerd bij juniper.nl te reageren, helaas moet je daar een account voor hebben, en moet je die eerst via een e-mail aanvragen :(

[ Voor 8% gewijzigd door theduke1989 op 02-02-2015 07:45 ]

Verwijderd

Lijkt mij gewoon de fan die draait.

• theduke1989
Maar als ik een UTP-kabel in de console naar de laptop doe gebeurt er niks.
Er gaat niks branden op de ''juniper'' etc :(

• _-= Erikje =-_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-11 13:54
Geen debug log via de seriele interface? je zou het boot proces moeten kunnen volgen. (ws zal je iets van een recovery moeten doen)

• theduke1989
Heb me laptop een static-ip gegeven 192.168.1.15 zoals aangegeven in een online manual (pdf) maar wanneer je dan wilt connecten naar de juniper gebeurt er niks....

• _-= Erikje =-_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-11 13:54
Mjah, als het ding niet boot heb je daar vrij weinig aan :-), dus seriele kabel eraan en op de console kijken of je nog tekenen van leven ziet.

(zo niet geef maar aan mij :P)

• Spro
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 22-11 03:52
juniper.nl is van een partner in nederland(infradata)

Als jij in een pm het serienummer van de doos stuurt, zal ik bij Juniper even nakijken of er nog support op doosje zit ;)
Pagina: 1