Toon posts:

Telefoon aansluiting buiten mijn regio

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Thuis (in Baarn) hebben wij twee isdn aansluitingen. Beiden zijn niet aangesloten op een centrale in Baarn, Maar op een centrale in Hilversum (8 km verderop).

Nu heb ik ADSL aangevraagd, maar ben afgekeurd. Reden is onbekend maar ik vermoed dat dit te maken heeft met de afstand. (3 km max).

Nu wil ik aangesloten zijn op een Baarnse centrale. Doen ze dit voor je en hoe moet je dit soort dingen spelen.

Als ik namelijk op een Baarnse centrale zou zijn aangesloten zou ik nu gewoon ADSL kunnen krijgen

Verwijderd

Topicstarter
OOPS .. Deze mag weg :D

Verwijderd

Waarom 2 keer :?

Verwijderd

Hmmz, dat wordt moeilijk denk ik.
Er lopen vanuit jouw wijk/straat/buurt waarschijnlijk kabelbundels naar de centrale in hilversum.
Als ze nu jou ineens in Baarn zouden aansluiten, moeten ze hoogstwaarschijnlijk kabels gaan graven.
Dat doen ze misschien wel, maar alleen als jij zelf de rekening betaald.
Dat kan varieren van enkele duizenden (als ze moeten graven tot bijv. tot het eind van de straat) tot enige tienduizenden guldens, zoniet meer. (als ze helemaal tot de centrale moeten graven.)
Daarnaast moet er dan in de centrale misschien apparatuur worden bijgeplaats, mits er ruimte is.
Kortom, vergeet het maar....

• BlauweFles
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Hmmm, volgens mij hadden ze hem aangesloten wegens capiciteits problemen. En er loopt dus wel een draadje, alleen die is dus aangesloten in H'sum.

Die moet toch relatief eenvoudig op een andere centrale aangeloten kunnen worden of niet dan.