Beste willem bever,
Allereerst: welkom op GoT!
Echter, is zijn wel wat probleempjes met je topic. Om die reden moet ik je topic helaas sluiten.
Het eerste probleem: BIOS, batterij, videokaart zijn geen onderwerpen die met Opslagtechnologie te maken hebben.
Bovendien is je startpost veels te summier. Je maakt ook niet duidelijk wat je precies wilt, behalve hulp van iemand die je door het BIOS kunt helpen. Maar je weet niet de oorzak van je probleem dus dat is eerst nog wat zoeken. Die zoektocht begint wel met eigen vooronderzoek. Uit je startpost kan ik niet opmaken dat je dit vooronderzoek in voldoende mate hebt uitgevoerd.
Hierdoor komt je topic over als een 'helpdesk' topic waarbij wij vooral veel moeite moeten steken in het krijgen van de juiste informatie, terwijl jij hulp van ons verlangt. Normaliter is het zo dat wij tweakers elkaar helpen met problemen, maar we pas elkaar vragen als we er zelf echt niet meer uitkomen. Bovendien stoppen we dan voldoende moeite in een goede startpost zodat anderen kunnen zien dat je zelf genoeg moeite hebt gestoken in je probleem.
Ik zal je topic nu sluiten. Probeer eerst zelf je probleem op te lossen, probeer dan enorm veel informatie te verzamelen en open dan pas een topic waarin je het geheel uitgebreid uitlegt en laat zien dat je voldoende eigen inzet toont. Ook denk ik dat je topic niet op OT thuishoort, tenzij je denkt dat het aan de hardeschijf ligt.
Vriendelijke groet,
CiPHER