Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Feroxxy
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 03-11 18:09
Hey beste tweakers! Ik twijfel om mijn vriend te verrassen met een tablet voor zijn verjaardag, naast dat het sowieso een handig apparaat kan zijn om bij je te hebben. Enkel heb ik er nul verstand van, dus wie beter te vragen dan jullie?

Kwa merk zoek ik het liefst naar anything dat niet Ipad is (sorry, apple fans). Vooral omdat wij meer bekend zijn met Android, dus die OS zouden we graag terug zien in de tablet.

Waar het apparaat het meest voor gebruikt zou worden is dus Hearthstone. Daarnaast mogelijk voor media browsing, zoals streams kijken of het nieuws lezen. Het hoeft niet persee het grootste scherm te zijn, omdat we al meerdere computers en een degelijke TV in huis hebben (dus het moet niet een mobiele "vervanger" met super groot scherm te zijn, meer voor buiten de deur / in bed).

De enige "maar"? Het budget. Maximaal zou ik 200,- zeggen, het liefst daar nog ver onder - zolang het niet de kwaliteit van het merk / apparaat onderuit haalt.

Bedankt alvast voor de tips!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 13-11 12:05
Je weet dat Hearthstone ook gratis te spelen is op een PC? (Ook op een oudje).

Maar goed, zolang de tablet maar een dual-core is met 1gb ram kun je Hearthstone uberhaupt starten, maar of het soepel loopt is de vraag.

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 17:44
Nexus 7?

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19:35
Als je eens in de pricewatch met wat filters gaat spelen en het formaat kiest? Dan kom je al een heel eind denk ik. Denk ook goed na over het scherm formaat, het moet wel speelbaar blijven, dus houd het eens vast in de winkel. Ik denk zelf dat 7 inch aan de kleine kant is, maar iets van rond de 8-9 inch fijner zal uitpakken.
Voorbeeld van een zoekactie in de pricewatch:
http://tweakers.net/categ...nyZJ7-kHyjTUFhSEkZnBjHGFw

• Feroxxy
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 03-11 18:09
@Mizgala28 ja dat weet ik, maar het gaat er meer om dat er dus gespeeld en gebrowsed kan worden als we bijv. een weekendje weg zijn of al op bed liggen.

Ik zal inderdaad eens even opzoeken of er "system requirements" voor een tablet aangegeven worden, dat maakt het vast makkelijker.

• Willian40
  • Registratie: Maart 2013
  • Niet online
xDashie schreef op maandag 02 februari 2015 @ 00:27:
@Mizgala28 ja dat weet ik, maar het gaat er meer om dat er dus gespeeld en gebrowsed kan worden als we bijv. een weekendje weg zijn of al op bed liggen.

Ik zal inderdaad eens even opzoeken of er "system requirements" voor een tablet aangegeven worden, dat maakt het vast makkelijker.
De Asus MeMo Pad lijkt me een prima optie, bekend merk, komt positief uit reviews en moet Hearthstone wel aankunnen. Verkrijgbaar vanaf 130 Eu.
Pagina: 1