Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• ploeg_j
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 14-12-2024
Ik zoek een?
Ik zoek een setje speakers voor mijn TV op de slaapkamer die natuurlijk zoals zo'n beetje elke TV tegenwoordig zeer brak geluid heeft. Het moet dus gewoon beter zijn als het huidige TV geluid en natuurlijk wel wat geluidskwaliteit hebben voor het geld. Bang-for-buck dus. Wat eventueel ook zou kunnen is een receiver met 2 speakers die ik vervolgens eventueel later zou kunnen aanvullen tot 5.1 set wanneer de portemonnee dat toelaat.

Wat is je budget?
Ik ben bereid om er tussen de 100 en 150 euro voor uit te geven.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik wil het gebruiken om voornamelijk te gamen op mijn PS4 en films te kijken op mijn TV via mijn mediaplayer.

Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb zelf de Harman Kardon Soundsticks III gevonden. Alleen wanneer je naar het formaat kijkt ziet het er niet zo interessant uit en niet vullend genoeg voor een slaapkamer. Er staan natuurlijk ook veel 5.1 setjes op verschillende webshops van philips etc. maar hier begin ik niet eens aan. (100 euro voor een surround setje :'))

[ Voor 8% gewijzigd door ploeg_j op 01-02-2015 19:54 ]

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Gezien het beperkte budget lijkt het me het handigst om iets te scoren op Marktplaats. Het zal anders wel erglastig worden om iets met enigszins wat kwaliteit neer te zetten.