Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
ik wil de pc vooral voor gamen gebruiken en het streamen ervan.
Wat mag het systeem gaan kosten?
ik zou graag rond de 1000-1200 euro willen uitgeven als het echt moet kan ik wat hoger uitgeven.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
ik heb een dvd speler en kan zelf aan windows komen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
ik ben op zoek naar een pc die future proof is voor minstens 1-2 jaar verder ben ik opzoek naar een systeem dat nieuwe games voor die periode maxed kan draaien.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
als videokaart ben ik een fan van de msi uitvoering vanwege de stille kaart en tegelijk goede resultaten. Als iemand een beter merk of uitvoering van de gtx 970 weet zou ik dat graag willen weten. Verder ben ik voor intel en nvidia.
Ga je overklokken?
overklokken is niet mijn doel, misschien als de garantie over is of voor een klein beetje extra fps waar nodig maar ik zal me niet focussen om zoveel mogelijk te overklokken voor maximale prestaties meer dat de game goed loopt.
Ik hoop genoeg info te hebben gegeven en ben benieuwd wat andere er van denken!
ik wil de pc vooral voor gamen gebruiken en het streamen ervan.
Wat mag het systeem gaan kosten?
ik zou graag rond de 1000-1200 euro willen uitgeven als het echt moet kan ik wat hoger uitgeven.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
ik heb een dvd speler en kan zelf aan windows komen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
ik ben op zoek naar een pc die future proof is voor minstens 1-2 jaar verder ben ik opzoek naar een systeem dat nieuwe games voor die periode maxed kan draaien.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
als videokaart ben ik een fan van de msi uitvoering vanwege de stille kaart en tegelijk goede resultaten. Als iemand een beter merk of uitvoering van de gtx 970 weet zou ik dat graag willen weten. Verder ben ik voor intel en nvidia.
Ga je overklokken?
overklokken is niet mijn doel, misschien als de garantie over is of voor een klein beetje extra fps waar nodig maar ik zal me niet focussen om zoveel mogelijk te overklokken voor maximale prestaties meer dat de game goed loopt.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7-4790K Boxed | € 332,95 | € 332,95 |
| 1 | MSI Z97 GAMING 5 | € 137,95 | € 137,95 |
| 1 | MSI GeForce GTX 970 GAMING 4G | € 354,97 | € 354,97 |
| 1 | Seagate Desktop HDD ST1000DM003, 1TB | € 50,95 | € 50,95 |
| 1 | Zalman Z11 Neo | € 58,- | € 58,- |
| 1 | Scythe Mugen 4 | € 32,50 | € 32,50 |
| 1 | Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU | € 67,95 | € 67,95 |
| 1 | Seasonic S12II-Bronze 520W | € 55,95 | € 55,95 |
| 1 | Crucial MX100 128GB | € 62,59 | € 62,59 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.153,81 | |
Ik hoop genoeg info te hebben gegeven en ben benieuwd wat andere er van denken!
[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2015 19:10 ]