Zij liever dan ik op dat plateautje.
En gewoon lekker (live) doorzingen ook. Die tante kan het wel.
En gewoon lekker (live) doorzingen ook. Die tante kan het wel.
member of Los Alcoholicos ban dhmo
Mwa, Bruno Mars. De beste halftime show van de laatste 10 jaren was toch Madonna.Clush schreef op maandag 02 februari 2015 @ 02:16:
'Eye of the tiger', komt op een leeuw binnen. Lenny Kravitz maakt dan weer iets goed, maar haalt het allemaal niet bij Bruno Mars... Die was echt goed, maar dat is meer uitzondering dan regel met die halftime shows.
pfffff, is al laat hè
Waiting on the world to change
Waarschijnlijk was het moment van 'wie is dat ook alweer' precies genoeg voor Katy om aan die paal gezekerd te worden.jpiwf schreef op maandag 02 februari 2015 @ 02:21:
hoe lang heeft missy e. al niets nieuws uitgebracht? dit was hip toen ik nog een 4e klassertje was, en das al best even terug
... not as I do.
Dat is ook een van de redenen dat ik de SuperBowl kijk. Verder heb ik weinig tot niets met American Football. (helaas is de halftime show dit jaar gewoon niet mijn ding, maar smaken verschillen natuuurlijk).The Realone schreef op maandag 02 februari 2015 @ 02:25:
Je moet die Amerikanen 1 ding nageven, een show geven kunnen ze wel. Kunnen wij saaie Nederlanders (of Europeanen) heel wat van leren.
blijkbaar zijn t mannen die er voor zorgen dat vrouwen minder zelfvertrouwen krijgen.. doelgroep van deze add zijn mannen.. goede marketing dusErazzzer schreef op maandag 02 februari 2015 @ 02:26:
Wut, een Always reclame tijdens het grootste sportevenement?
[ Voor 20% gewijzigd door spartacusNLD op 02-02-2015 02:30 ]
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Zonder vrouwelijke kijkers was het niet het grootste geweestErazzzer schreef op maandag 02 februari 2015 @ 02:26:
Wut, een Always reclame tijdens het grootste sportevenement?
... not as I do.
[ Voor 43% gewijzigd door spartacusNLD op 02-02-2015 02:40 ]
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
[ Voor 31% gewijzigd door apis29 op 02-02-2015 02:38 ]
Tja, past niet echt bij de, vaak grappige, goed doordachte of spectaculaire commercials die je meestal tijdens de Super Bowl ziet. Tis nogal een donkere, maar wel erg goed.spartacusNLD schreef op maandag 02 februari 2015 @ 02:33:
blijkbaar was er een advertentie van ''nationwide'' (amerikaans bedrijf) wat ''echt niet kon'' iemand gezien? mij niet opgevallen
edit:
[video]
twitter gaat los over het bovenstaande
Voip enthousiastelling, Liever een kabel dan wifi
Hetzelfde als wij?pinda powerrr schreef op maandag 02 februari 2015 @ 02:43:
Blijft grappig om te zien, binnenkort bij de Amerikaanse dealer, de Fiat 500(een van de sponsors)
Zal me benieuwen hoe de gemiddelde Amerikaan in zo'n klein gebakje stapt...
Ja, zag dezelfde als hier voorbij komen. Zei het net trouwens niet goed, het is de 500X die ze uitbrengen (dus ietsje groter).The Realone schreef op maandag 02 februari 2015 @ 02:49:
[...]
Hetzelfde als wij?
Overigens draaien die reclames voor de 500 daar al zeker 2 jaar.
[ Voor 42% gewijzigd door Erazzzer op 02-02-2015 03:06 ]
Ja, Brady kraakt. En dan ook nog die overtreding die van een 18yd gain een 10yd loss maakt... Dat is dodelijk. En Seahawks gaan juist beter draaien, Lynch lijkt wakker te worden.Erazzzer schreef op maandag 02 februari 2015 @ 02:56:
Gaat de verkeerde kant op. Seahawks zijn dit jaar het meest saaie team om naar te kijken. Toevallig dat ze vandaag een beetje aanvallend zijn, maar het hele seizoen hebben ze alleen maar het saaie defensive play
... not as I do.
[ Voor 4% gewijzigd door Erazzzer op 02-02-2015 03:10 ]
... not as I do.
... not as I do.
... not as I do.
... not as I do.
[ Voor 72% gewijzigd door Beakzz op 02-02-2015 04:01 ]
... not as I do.
Verwijderd
[ Voor 77% gewijzigd door apis29 op 02-02-2015 04:24 ]
steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1
Op zich had het nog wel kunnen werken maar qua uitvoering nog te hoog gegooid ookBrons schreef op maandag 02 februari 2015 @ 05:07:
Die interception... Ik snap helemaal niet hoe de bal daar op dat moment komt. De seahawks hebben het op het einde weggegeven.
Gelukkig eindelijk weer eens een spannende Superbowl!
Verwijderd
Ook als je gewoon van football houdt was het een gaaf einde. Zo'n enorme verrassing zie je maar bij weinig sporten.The Realone schreef op maandag 02 februari 2015 @ 04:10:
Mooie pot, maar wat een enorm zuur einde. In alle opzichten, behalve als je een Pats fan bent...![]()
Kan er met m'n verstand niet bij, die play...
Curse your sudden but inevitable betrayal!
A.) je hebt niet genoeg Super Bowls gezienDaniel schreef op maandag 02 februari 2015 @ 13:24:
Beste Super Bowl die ik heb gezien in ieder geval...halvewege derde kwart leek het een done deal te zijn voor de Seahawks (ik had me voorgenomen om gewoon te gaan slapen als het 31-14 zou worden) maar de NE verdediging rechtte de rug, Brady was niet te stoppen in de korte passinggame en vocht zich terug in de wedstrijd. Ik blijf het wel bizar vinden hoe bij Seattle als de nood het hoogst is alles ineens goed lijkt te vallen...was in de NFC championship al zo, en nu weer bijna. Die goochelbal van Kearse...99 van de 100 keer wordt die bal niet gevangen. Je vraagt je bijna af hoe de Seahawks zich toch elke keer in de positie weten te wringen dat ze dit soort magie nodig hebben
En dan natuurlijk 'the call' - ondanks alle redenen die Pete Carroll c.s. aanvoeren (ze doen het altijd zo tegen een goal line formatie etc etc) is het natuurlijk compleet idioot om in die situatie zelfs maar een passing play te overwegen. Nooit mag je daar het risico van een interceptie en dientengevolge direct game over nemen. Lynch in het backfield én de meest ongrijpbare rushing QB van de NFL, de bal op de half yard lijn, alle momentum en genoeg tijd. Als all or nothing shot met nog 2 secs op de klok, OK...maar hier gaan ze zich in Seattle nog geruime tijd over achter de oren krabben. Ik snap dat Carroll agressie wil tonen maar dit was echt een onnodig risico. En vervolgens heb je nog een minimale kans omdat de Patriots een kneeldown moeten doen op de 1 yard lijn (met een beetje mazzel dwing je de safety af en krijg je de bal nog terug) maar pak je een defensive penalty en is het over en sluiten. Butler maakt daar de play van z'n leven maar Seattle had never nooit die kans moeten geven.
[ Voor 13% gewijzigd door Daniel op 02-02-2015 16:03 ]
[ Voor 49% gewijzigd door apis29 op 02-02-2015 16:22 ]
spartacusNLD schreef op maandag 02 februari 2015 @ 02:33:
blijkbaar was er een advertentie van ''nationwide'' (amerikaans bedrijf) wat ''echt niet kon'' iemand gezien? mij niet opgevallen
edit:
[video]
twitter gaat los over het bovenstaande? valt wel mee vindt ik.. beetje down voor zo een ''feest avond'' maar wel belangrijk
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Be yourself, no matter what they say ...
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
Verwijderd
Verwijderd
Dat was juist waarom ik het vroeg - het hele jaar ging prima, maar de wedstrijd der wedstrijden dan weer niet. Toch niet waarom je zo'n abonnement hebtBolk schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 00:20:
Ik heb het hele jaar probleemloos van Gamepass gebruik gemaakt. Ook tijdens de Super Bowl.
[ Voor 3% gewijzigd door Cloud op 04-02-2015 10:02 ]
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Nee er wordt tot pre-season niet gespeeld. We beginnen straks met de Combine (waarbij de nieuwe college spelers kunnen laten zien wat ze kunnen). Daarna de Draft en vervolgens de verschillende training camps.Cloud schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 09:57:
Ben pas afgelopen november gestart met het kijken van american football, iets later in het seizoen maar gekozen de Seahawks te volgen. Super Bowl niet live gekeken, dat ging me wat ver, maar later teruggekeken; wat een wedstrijd!Ik wacht nu al met smart op het volgende seizoen. Ik overweeg in elk geval een NFL gamepass voor volgend seizoen.
Gebeurt er tussen nu en dan ook nog iets? In elk geval de draft maar wordt er ook nog gespeeld bijvoorbeeld?
\[/nieuw in nfl]
Oké dan, ik las het inderdaad ook net; zeven maanden tot de volgende game. Behoorlijk lang zeg!Bolk schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 11:28:
[...]
Nee er wordt tot pre-season niet gespeeld. We beginnen straks met de Combine (waarbij de nieuwe college spelers kunnen laten zien wat ze kunnen). Daarna de Draft en vervolgens de verschillende training camps.
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
Nu begint het honkbal seizoen met de voorbereidingen en tegen het einde van honkbal begint american football weer ...Cloud schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 11:41:
[...]
Oké dan, ik las het inderdaad ook net; zeven maanden tot de volgende game. Behoorlijk lang zeg!
In de basis is het best een leuke sport en toen er nog een wekelijks highlight programma op tv voorbij kwam volgde ik het ook wel. Maar een gemiddelde wedstrijd live kijken, op tv, ...Cloud schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 12:46:
Baseball volg ik helemaal niet eigenlijk, american football is vooralsnog de eerste en enige sport uit de VS die ik wat volg. Baseball heeft me ook nooit echt getrokken, in tegenstelling tot football en icehockey.
Maar bij gebrek aan beter; kan het altijd een kans geven
Er gaat niets boven baseballapis29 schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 15:06:
[...]
In de basis is het best een leuke sport en toen er nog een wekelijks highlight programma op tv voorbij kwam volgde ik het ook wel. Maar een gemiddelde wedstrijd live kijken, op tv, ...
Er gaat niets boven 'March Madness' bedoel jevoske schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 18:48:
![]()
[...]
Er gaat niets boven baseballIk denk dat ik tijdens het regular season zo'n twee wedstrijden per week kijk, vooral wedstrijden van de San Francisco Giants. Sinds ik in 2010 naar een wedstrijd ben geweest, ben ik helemaal verkocht. Wie weet helpt het ook dat ik al die statistieken erg leuk vind
[ Voor 23% gewijzigd door apis29 op 05-02-2015 21:14 ]
Ja...eerste echte wedstrijd is pas weer begin september. Ik luister een paar NFL podcasts (o.a. Around the NFL en Dave Dameshek Football Program) en die hebben met name na de draft (mei/juni/juli) echt de grootste moeite nog wat interessante info op te lepelen.Cloud schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 11:41:
[...]
Oké dan, ik las het inderdaad ook net; zeven maanden tot de volgende game. Behoorlijk lang zeg!
http://www.rottentomatoes...atch_friday_night_lights/WHY NOW IS THE PERFECT TIME TO FINALLY WATCH FRIDAY NIGHT LIGHTS
THE EARLY WORK OF SOME OF TV'S BIGGEST STARS IS THE IDEAL BINGE AFTER FOOTBALL SEASON.
by Catherine Pricci | Wednesday, Feb. 11 2015
...
What do the critics think? Seasons one and four are Certified Fresh at 90 and 100 percent respectively, while season two is Fresh at 94 percent, and seasons three and five are perfectly Fresh at 100 percent on the Tomatometer. Most of the critics agree that Friday Night Lights is unlike anything on TV in recent years and despite its low ratings, they refused to give up on the show. Joanne Ostrow of the Denver Post said, "The story arcs dare to treat small-town American life in all its solemn complexity. The characters rise above inert cutouts, each following a journey, for better and worse, worth taking." Matt Roush of TV Guide wrote, "This is a place, and a show, I will never want to leave. It feels like family. But we're lucky to have been given this much of their story. Underdogs to the end, these are my TV heroes."
"Face value of tickets ranged from $800 to $1,900"Maseratis, Hookah Bars and Cash by the Bagful: On the Trail of the $10,000 Super Bowl Ticket
The MMQB spent four frantic days—and a few sleepless nights—with a top broker as he worked the wildest and most lucrative Super Bowl ticket market ever
[ Voor 191% gewijzigd door apis29 op 14-02-2015 04:00 ]
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=aFXpqZzFgy4]In America, football is king ... and nowhere is football bigger than in Texas. Esquire Network takes viewers inside the grown-up world of youth football in FRIDAY NIGHT TYKES, a new 10-part docuseries airing Tuesdays at 9p e/p, debuting January 14 with two back-to-back episodes at 9p and 10p e/p.
With exclusive access to the 8 to 9 year-old Rookies division in the San Antonio region of the Texas Youth Football Association (TYFA), FRIDAY NIGHT TYKES follows five teams on and off the field throughout the 2013 season, from pre-season training through the state championships. Along the way, cheerleaders cheer, tailgaters barbecue and the crowd goes wild, but intense rivalries flare, parents and coaches clash and the young players face some very adult pressures and concerns, from extreme training drills, heckling from rabid fans, and balancing on-the-field expectations against a typical off-the-field childhood. (Source: Esquire Network)
[ Voor 5% gewijzigd door apis29 op 28-03-2015 19:13 ]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq