Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghost Ops
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 06-09 16:18
Beste tweakers,

Ik heb dus onlangs een case gekocht en wil die uitbreiden met meer fans. Ik zoek 140mm led fans met goede airflow en het liefst rode leds. Ik heb al heel wat zitten zoeken, maar het ziet er naar uit dat het aanbod heel beperkt is in rode leds. De fans die mij perfect leken (Enermax apollish vegas 140mm) zijn blijkbaar uitgestorven en vervangen door een stillere fan, maar met heel weinig airflow (de Enermax apollish 140).

Ik dacht misschien weet iemand hier nog een goed alternatief? Tot nu toe ben ik alleen op de Aerocool shark 140mm uitgekomen of de 120mm enermax vegas fans met redelijk goede cfm rond de 75 en lage decibels wel spijtig dat het geen 140mm fans zijn natuurlijk. Ik ben heel onzeker over die Aerocool shark fan want ik heb al vaak gelezen dat die zou beginnen ratelen na verloop van tijd... en zo stil lijkt die me niet.

Ik zoek ook nog een soort drive bay fan mount voor een 120mm of 140mm fan. Als iemand er 1 te koop weet staan zou ik het graag weten.

Alvast bedankt,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevin1Smid
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 25-08 21:00
Je kan een cooler master jetflow red led nemen. Ze zorgen voor een gigantische hoeveelheid airflow en als je ze niet op 100% zet zijn ze ook nog redelijk stil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoT
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

GoT

/ / ( . Y . ) \ \

http://tweakers.net/categ...fJtrIEZVBjbw_Hr-3KKyVqLX-

[ Voor 58% gewijzigd door GoT op 01-02-2015 15:30 ]

o << Your asshole before prison.
O << Your asshole after prison.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-08 16:09

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

http://tweakers.net/categ...t0JrVBYDXQLHhtgVgglsZVSfg

Die enermax fans zijn inderdaad heel erg efficiënt qua geluid.

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghost Ops
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 06-09 16:18
Thanks, met die laatste link ben ik op deze uitgekomen Prolimatech Red Vortex 14. Ik had deze nog niet gezien. Alleen spijtig dat de specs niet overeenkomen met die dat de fabrikant opgeeft. 86cfm met 18.1 db zijn de specs die Prolimatech opgeeft. Maar volgens tests doet die 71 cfm met bijna 37db... dat is wel een verschil met 18db zeg.

Denk dat deze fan wel het dichtste bij de Enermax apollish vegas 140mm fan komt kwa specs. Misschien dat ik wel voor deze ga als er geen suggesties meer komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LessermoldX
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 12-09 23:30
Je kan ook kijken naar de Corsair AF140 led fans, dat zijn led fans, en ik kan zeggen dat de af120`s een goede airflow hebben, dus de af140`s zullen dat ook wel hebben
Pagina: 1