Ik heb gisteren mijn oude p233 weer inelkaar proberen te zetten! Ik heb hem een beetje in elkaar doe hem aan en ja hoor hij doet het, na wat wijzigingen in de bios kon ik mooi win98 installen
. Maar goed toen ik klaar was deed mijn muis het niet! Ik van alles proberen (toen nog seriele port). Lukte niet
.
Ik ben nu van plan om een usb interface 2x kaartje te kopen en een usb muisje aan te schaffen (zo goedkoop mogelijk!) Zal dit lukken?
Ik had ook nog het probleem dat de processor VRESELIJK warm werd ik kon mijn vinger er niet langer dan 3 seconden op houden (anders au). Maar kan dat komen omdat het een 145 watt voeding was??
In ieder geval hier wat specs:
-Intel p233
-gaar mobotje met edo en ?sdram?, oude toesenbord aansluiting en een printerport en een seriele port dat via een klein flat kabeltje naar het mobo gaat!
-80 mb intern (pc66 of 100????)
-4,5 gig harddisk
-145 watt voeding!
(vast niet goed)
-voodoo 3 2000
-soundblaster16 pnp
Kan iemand me een beetje helpen? Suggesties, alles is welkom, zelfs flames
. Vooral hoe ik mijn muis probleem moet fixen!
alvast bedankt
strontvlieg
Ik ben nu van plan om een usb interface 2x kaartje te kopen en een usb muisje aan te schaffen (zo goedkoop mogelijk!) Zal dit lukken?
Ik had ook nog het probleem dat de processor VRESELIJK warm werd ik kon mijn vinger er niet langer dan 3 seconden op houden (anders au). Maar kan dat komen omdat het een 145 watt voeding was??
In ieder geval hier wat specs:
-Intel p233
-gaar mobotje met edo en ?sdram?, oude toesenbord aansluiting en een printerport en een seriele port dat via een klein flat kabeltje naar het mobo gaat!
-80 mb intern (pc66 of 100????)
-4,5 gig harddisk
-145 watt voeding!
-voodoo 3 2000
-soundblaster16 pnp
Kan iemand me een beetje helpen? Suggesties, alles is welkom, zelfs flames
alvast bedankt
strontvlieg