Toon posts:

Reisdagboek overzetten van iPad naar PC in Cuba?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben nieuw hier en heb nog niet kunnen ontdekken hoe ik een topic aan maak op dit forum. Misschien kan iemand me dat vertellen. Ondertussen lift ik graag mee op deze vraag.
Ik vertrek binnenkort naar Cuba, wil daar graag mijn reisdagboek af en toe online zetten, maar WIFI schijnt er nog onbekend te zijn.
Hoe kan ik vanaf mijn Ipad Mini WIFI of mijn Ipad 2 tekst overzetten naar een vaste PC, zodat ik vandaar kan uploaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 24-09 23:17

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Door het over te tikken eigenlijk. Je wilt jouw devices niet aan vreemde computers daar hangen, voor hetzelfde geld wordt even je volledige identiteit gejat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12:14
meulenmt, ik heb je post afgesplitst van iPad/iPhone mee naar Canada. Bij het forumoverzicht (bijv. iPads) kun je rechtsbovenin een nieuw topic openen.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• talin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11:32

talin

ES-MA

is die pc een windows pc of een Macbook?

in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

talin schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 11:34:
is die pc een windows pc of een Macbook?
Waarschijnlijk windows, aan de vraagstelling te zien verwacht ik namelijk dat hij van internet cafe's gebruik wil maken. Anders zou hij het reisdagboek wel gewoon typen op zijn laptop en het met behulp van een utp kabeltje vanaf zijn eigen laptop op internet zetten lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• talin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11:32

talin

ES-MA

met iTunes kan je bij bestanden op je iPad.

dus opslaan in PDF met Adobe en dan aan iTunes hangen zou je een heel eind kunnen komen.
of in iBooks typen en die weer laten syncen met een kabeltje.
of met Microsoft onennote.

in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacificocean
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-09 21:52
Ben je al eerder in Cuba geweest? Het lijkt mij namelijk een onmogelijke opgave. Internet cafe's zijn zeer druk omdat er maar een paar zijn. In hotels voor buitenlanders staat soms 1 pc met een 14k4 modem (in 2011) die toeristen konden gebruiken. Ik zou lekker vakantie vieren en je reisverslag thuis op het internet plaatsen.
Pagina: 1