Eigen films in iTunes na uploaden in iPhoto

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gentleman
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 03-10 15:33
Hi allen,
M'n vraag lijkt simpel, maar ik zou het echt niet weten.
Mijn iPhone sync ik met iPhoto. Alle foto's en films worden in iPhoto geplaatst.
Nu zou ik de films ook in iTunes krijgen.
Hoe krijg ik dat goed voor elkaar?

Uiteraard kan ik de films opzoeken in de iPhoto bibliotheek, maar dan zal ik ze één voor één moeten gaan zoeken. En iPhoto heeft ook nog alles opgeslagen per gebeurtenis.
Op m'n telefoon staan ze inmiddels ook niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12:07
Over het algemeen gebruik je iPhoto voor je eigen foto's en filmpjes. Daarnaast kun je video's in iTunes plaatsen of via de iTunes Store kopen. Deze video's staan in iTunes. Wellicht kun je toelichten/uitleggen wat je wilt doen? Het is mij niet echt duidelijk namelijk :)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gentleman
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 03-10 15:33
Ik zou graag ook m'n video's in iTunes willen hebben.
Kan ik ze ook via Apple TV benaderen.

Maar als ik ze importeer in iPhoto staan ze in de iPhoto bibliotheek. Hoe koppel ik dat met iTunes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kunt met je Apple TV ook je iPhoto bibiliotheek bekijken (via "Computers" in het hoofdmenu) en daarin ook de filmpjes afdraaien. Als je het vervelend vind om dat per gebeurtenis te zoeken, kun je in iPhoto "smart albums" aanmaken met filters, b.v. "Alle foto's die films zijn van 3 maanden of jonger" etc.

Je heb dan al je filmpjes in 1 smart album en kun je dus makkelijk je filmpje op de Apple TV terugvinden.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2015 13:33 ]