Toon posts:

Tweede beeldscherm doet het niet. (HDMI)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil binnenkort een tweede beeldscherm voor mijn computer aanschaffen. Dus heb ik eerst met mijn tv getest of allebei mijn HDMI ingangen het deden in mijn computer. Als ik beiden beeldschermen aansluit doet alleen mijn standaard beeld scherm het. Na wat rond kloten in de BIOS had ik mijn andere scherm aangekregen maar deed mijn standaard beeldscherm het niet. (Ik weet niet precies meer welke instellingen ik veranderd had.) :/

Hoe krijg ik beide schermen werkende? (extensie van bureaublad, niet copie)

Windows 7
Nvidea GTX 660
Beeldscherm: LG 27EA33
TV: samsung le32c350f1w

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2015 21:06 ]

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06:23
Welke videokaart? Welk OS? Welk scherm? Welke tv? Zo'n beetje alle informatie ontbreekt.

The devil is in the details.

• BvZwolle
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 31-01 19:52
Hahn schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 21:03:
Welke videokaart? Welk OS? Welk scherm? Welke tv? Zo'n beetje alle informatie ontbreekt.
[Verwijderde gebruiker] : zegt genoeg denk ;)

Verwijderd

Topicstarter
Informatie toegevoegd. Excuses :)

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Je praat over 2 HDMI ingangen: ik gok die van de 660 GTX en de hdmi poort van je onboard grafische kaart (moederbord)? Dit aangezien je videokaart maar 1 HDMI poort heeft.

Ik zou persoonlijk de tv op de HDMI poort van de 660 GTX aansluiten en de LG monitor met een DVI kabel aan de DVI poort van de 660 GTX. Ik zou de zwakke onboard chip überhaupt niet aanraken of gebruiken.

Een tweede monitor zou dan eventueel via displayport of op de andere DVI ingang van de 660 GTX aangesloten kunnen worden!

660 GTX
Tv: hdmi
Monitor 1: DVI
Monitor 2: andere DVI of displayport

[ Voor 20% gewijzigd door stin00 op 31-01-2015 22:20 ]

🪦🪦🪦RIP Pricewatch 19-01-2026🪦🪦🪦

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga wel eerst het met de tv in de HDMI en mijn monitor in de DVI proberen.
Maar als ik het goed begrijp kan ik dus mijn tweede monitor aan de DVI aansluiten en deze gewoon in de HDMI houden?
Pagina: 1