PS4 | Battlefield 4 installatie duurt eeuwen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chipzakje
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 02-12-2024
Hallo iedereen,

Ik heb Battlefield 4 op de PS3 gespeeld en heb pas BF4 voor de PS4 aangeschaft. Toen ik de cd in de PS4 plaatste werd er een update gedownload van 3GB, hierna heb ik install update geklikt. De update is al blijft op 35% al 12 uur lang (als het niet meer is).

Wat ik al heb geprobeert,
- PS4 herstarten
- CD schoonmaken
- Licenties herstellen
- 39BG bestand en andere data van BF4 verwijdert

Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen

Alvast bedankt

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ZuTIFMe.jpg?1

[ Voor 23% gewijzigd door chipzakje op 31-01-2015 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beatz
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-09 20:53
Misschien moet jij jouw vraag even hier neerzetten:
[Console] Battlefield 4

Topic voor Battlefield 4 voor de consoles.

Verder zou ik zo even niet weten wat er is maar misschien dat er een time-out optreedt na een tijdje. Ik zelf heb hier niet veel last of problemen mee gehad en misschien even googlen op dit probleem want dit zal vaker zijn voorgekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chipzakje
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 02-12-2024
Beatz schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 21:30:
Misschien moet jij jouw vraag even hier neerzetten:
[Console] Battlefield 4

Topic voor Battlefield 4 voor de consoles.

Verder zou ik zo even niet weten wat er is maar misschien dat er een time-out optreedt na een tijdje. Ik zelf heb hier niet veel last of problemen mee gehad en misschien even googlen op dit probleem want dit zal vaker zijn voorgekomen.
Ik heb de vraag geplaatst, bedankt voor de tip.
Btw ik heb gegoogled en EA helpdesk gebeld maar niets heeft geholpen.

[ Voor 6% gewijzigd door chipzakje op 31-01-2015 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beatz
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-09 20:53
Ok ja dat is minder dat EA ofzo daar niet bij helpt. Maar ik denk dat het met jouw internet of iets te maken heeft want als ik het zo lees lijkt het probleem zich daar te bevinden.

Jouw PS4 opnieuw installeren is misschien een optie maar snap dat jij daar niet echt op staat te wachten denk ik maar dat zou misschien nog kunnen maar ik gok internet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sorry dat ik even off-topic ga, maar ik ben net 1minuut nieuw en geen idee hoe dit allemaal werkt.. ik heb dus een probleem en heb gewoon maar even dit forum uitgezocht in de hoop dat iemand mij kan helpen!
probleem: ik heb net battlefield china rising aangeschaft, gedownload en geinstalleerd, alleen nu kom ik steeds in lege servers terecht in de multiplayer. wat kan ik hier aan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zethiel
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10:22
Verwijderd schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 11:56:
sorry dat ik even off-topic ga, maar ik ben net 1minuut nieuw en geen idee hoe dit allemaal werkt.. ik heb dus een probleem en heb gewoon maar even dit forum uitgezocht in de hoop dat iemand mij kan helpen!
probleem: ik heb net battlefield china rising aangeschaft, gedownload en geinstalleerd, alleen nu kom ik steeds in lege servers terecht in de multiplayer. wat kan ik hier aan doen?
Dit is het juiste topic, [Console] Battlefield 4

Maar aan lege servers kan je niet zo heel veel doen, waarschijnlijk worden de china rising maps gewoon niet veel gespeeld in de gamemode die jij wil doen, je kan proberen wat met de filters te spelen of via de server browser zelf een map opzoeken ipv quick join.

Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amsterdamn
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 29-09 23:38
@topicstarter, is je probleem opgelost? zonee, laat me weten dan kan ik je misschien helpen.

"Dont believe everything you read on the Internet just because there's a picture with a quote next to it." - Abraham Licoln, 1904.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 27-09 19:07
Hamzie schreef op zondag 16 augustus 2015 @ 18:08:
@topicstarter, is je probleem opgelost? zonee, laat me weten dan kan ik je misschien helpen.
Het is 8 maanden verder :) Ik hoop toch voor de TS dat het is opgelost...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rwbk
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 03-10 21:26
Hamzie schreef op zondag 16 augustus 2015 @ 18:08:
Nee is niet opgelost. Het duurt gewoon lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin8821
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 25-09 11:11
Maar hij is inmiddels wel klaar met instaleren ? :9
rwbk schreef op zondag 16 augustus 2015 @ 18:55:
[...]

Nee is niet opgelost. Het duurt gewoon lang.
Pagina: 1