nieuw mobo +duron 750

Pagina: 1
Acties:

• Lurge
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Lurge

ActueleWind

Topicstarter
ik heb dus een mobo(ECS) en duron 750 in mijn pc ingebouwd, alleen nu doet het spul het niet, en ik weet niet waar ht aan ligt.
De PC gaat wel gewoon aan hij piept dan even kort en onregelmatig, en ook de harddisk en de cdrom lijkt hij gewoon aan te sturen.
Weet iemand wat een pc doet als de processor het bijv niet doet?? Doet ie dan helemaal niks, of zou dit het ook kunnnen zijn?
Dit is de vijftiende pc die ik bouw en ik heb alles goed aangesloten enzo.
Weet iemand dat.

ActueleWind

Verwijderd

In het boekje van het moederbord staan wat die piepjes inhouden. Aan de hand van het aantal lange of korte piepjes kun je opzoeken wat het probleem is.

Verwijderd

Op donderdag 14 juni 2001 17:21 schreef Lurge het volgende:
ik heb dus een mobo(ECS) en duron 750 in mijn pc ingebouwd, alleen nu doet het spul het niet, en ik weet niet waar ht aan ligt.
De PC gaat wel gewoon aan hij piept dan even kort en onregelmatig, en ook de harddisk en de cdrom lijkt hij gewoon aan te sturen.
Weet iemand wat een pc doet als de processor het bijv niet doet?? Doet ie dan helemaal niks, of zou dit het ook kunnnen zijn?
Dit is de vijftiende pc die ik bouw en ik heb alles goed aangesloten enzo.
Weet iemand dat.
Hmmmm... raar dat je nog niet eens hebt gedacht om op te zoeken wat die piepjes betekenen. Dat zou je toch zeker moeten weten als je "al" 15 pc's in elkaar hebt gezet. :? Ik snapte het al bij de eerste |:(

• Lurge
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Lurge

ActueleWind

Topicstarter
dude, zo slim ben ik ook nog wel.
Het grapje is dus dat in het boekje geen troubleshooting staat en dus ook niet wat die piepjes betekenen, dat kun je dan ook niet opzoeken hae?
Het was overigens het AGP slot wat het niet doet, heb twee AGP kaarten allmaal niks en een voodoo3 pci deed het hele systeem het perfect.

Lurge

ActueleWind

Verwijderd

Op Thursday 14 June 2001 22:55 schreef Lurge het volgende:
dude, zo slim ben ik ook nog wel.
Het grapje is dus dat in het boekje geen troubleshooting staat en dus ook niet wat die piepjes betekenen, dat kun je dan ook niet opzoeken hae?
Het was overigens het AGP slot wat het niet doet, heb twee AGP kaarten allmaal niks en een voodoo3 pci deed het hele systeem het perfect.

Lurge
Sorry, dan heb ik niks gezegd. Was alleen niet uit je verhaal op te maken.