Nieuwe PC kopen

Pagina: 1
Acties:
  • 192 views

• Zeuas1912
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 04-08-2024
Zoals het ook al in de titel staat wil ik een nieuwe pc kopen voor ongeveer 500,- euro
Me andere PC staat er 8 jaar.
Ik ga hem gebruiken voor School, Youtube, Minecraft en Age Of Empire 3.
Toetsenbord en muis heb ik al alleen me scherm is al wat verouderd. Dus moet een nieuwe hebben.
Zou het handig zijn als ik nog oude onderdelen heb zoals:
WD800 80GB(Nooit aangesloten), 2x 1Gb Ram te gebruiken of zeggen jullie niet doen.
Ik heb al Windows 7 op me ouder pc staan kan ik dit overzetten??
Overclocken ik zou me god niet weten wat het inhoud als me PC er beter van wordt graag.

Alvast bedankt voor de reacties.

• MK_
  • Registratie: November 2013
  • Niet online

MK_

Sneller dan het licht :)

Het is wel de bedoeling dat je met een eigen lijstje/voorstel komt.
En hoe maak je nu zo'n leuk lijstje?

De Best Buy Guide is een goed uitgangspunt.

RAM, is het DDR, DDR2, DDR3? HDD, is het een SATA-schijf? Volgens mij niet, en is het een IDE-schijf. Windows 7, dus met gebruikte licentie code. Dan nee.

12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered

• jorisvdelsen
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 18-01 20:25
Die eisen die je stelt zijn echt niet veeleisend (:)), AoE gaat prima op een intel iGPU, Minecraft ook.

V'nA! 3470@3,4 - P8H61M/B3 - Crucial 8GB DDR3 - Intel 330 120GB - NZXT S340 - Tranquillo Rev.2 - Nexus 430W - Gigabyte 270X-2GD

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22-03 21:23

br00ky

Moderator Harde Waren
Beste Zeuas,
Toen je je topic opende stonden er allemaal nuttige vragen. Om onduidelijke redenen heb je die weggehaald. Advies wordt daardoor onmogelijk. Ook ben je verplicht zelf met een voorstel te komen.

Aangezien dat ontbreekt gooi ik het topic op slot. Het staat je vrij een nieuwe te openen. Let er dan wel op dat je alle gevraagde informatie bijvoegt.

Dit topic is gesloten.