Probleem:
Crash Windows XP
Data moet veilig gesteld worden.
Oplossing:
HDD uitgebouwd en via extern USB gekoppeld aan win 8.1 laptop.
Kopiëren folders naar harde schijf laptop.
Nieuw probleem:
folder 'Wim' niet toegankelijk.
U bent niet bevoegd om de beveiligingseigenschappen van dit object te kunnen weergeven, zelfs wanneer u bent aangeeld als gebruiker met administratorbevoegdheden.
Mogelijke oplossing:
Gebruiker of Groep selecteren.
Dit objecttype selecteren:
Gebruiker, Groep, of ingebouwde beveiligings-principal
Hier loop ik vast, ik weet niet wat ik nu in moet voeren. Via microsoft (gebeld) en internet kom ik niet verder. Op tweakers vind ik toegang problemen maar niet dezelfde als die van mij.
Wat moet ik instellen?
Is er een andere gemakkelijke methode? bijv. de laptop opstarten et Knoppix of andere Linux distributie?
Gebruiker 'Wim' moest in XP met password aangemeld worden.
Alvast hartelijk dank voor het lezen van mijn probleem en de eventuele oplossing.
Crash Windows XP
Data moet veilig gesteld worden.
Oplossing:
HDD uitgebouwd en via extern USB gekoppeld aan win 8.1 laptop.
Kopiëren folders naar harde schijf laptop.
Nieuw probleem:
folder 'Wim' niet toegankelijk.
U bent niet bevoegd om de beveiligingseigenschappen van dit object te kunnen weergeven, zelfs wanneer u bent aangeeld als gebruiker met administratorbevoegdheden.
Mogelijke oplossing:
Gebruiker of Groep selecteren.
Dit objecttype selecteren:
Gebruiker, Groep, of ingebouwde beveiligings-principal
Hier loop ik vast, ik weet niet wat ik nu in moet voeren. Via microsoft (gebeld) en internet kom ik niet verder. Op tweakers vind ik toegang problemen maar niet dezelfde als die van mij.
Wat moet ik instellen?
Is er een andere gemakkelijke methode? bijv. de laptop opstarten et Knoppix of andere Linux distributie?
Gebruiker 'Wim' moest in XP met password aangemeld worden.
Alvast hartelijk dank voor het lezen van mijn probleem en de eventuele oplossing.