CRC foutcorrectie
Wat voor een probleem heb je precies?
http://webopedia.internet.com/TERM/C/CRC.html
Theorie achter CRC + voorbeelden. Wordt inderdaad gebruikt als foutdetectie.
Theorie achter CRC + voorbeelden. Wordt inderdaad gebruikt als foutdetectie.
Foutcorrectie kan volgens mij niet met CRC, detectie wel.Op donderdag 14 juni 2001 19:23 schreef BalusC het volgende:
CRC foutcorrectie
Fun while it lasted: World Community Grid!
probeer een film naar hd te kopieren.
oplossen: kijk of er geen stof/vinderafdrukken/krassen op de CD zitten.
ander heb je gewoon een brakke CD
ander heb je gewoon een brakke CD
Heeft sinds kort zijn wachtwoord weer terug gevonden!
CRC Is een foutdetectie-systeem. Wat er wordt gedaan is een blokje data het totale getal te nemen, en daarachter een stel nullen en enen te plakken zodat het exact deelbaar is door een vastgesteld getal.
Je kunt er alleen mee detecteren. Als je dit hebt dan is je CD misschien heel vuil of vet, of er is wat met je lezer. Je mag trouwens blij zijn dat dit aanwezig is, anders wist je nooit of het allemaal goedgegaan was met kopieren
Je kunt er alleen mee detecteren. Als je dit hebt dan is je CD misschien heel vuil of vet, of er is wat met je lezer. Je mag trouwens blij zijn dat dit aanwezig is, anders wist je nooit of het allemaal goedgegaan was met kopieren
LMAO
Had vandaag precies hetzelfde op het werk, ik probeerde een ISO bestand te kopieren vanaf cd (don't ask
) naar HD en kreeg dezelfde melding.
Cd ff schoongemaakt en hij ging weer netje verder.
Had vandaag precies hetzelfde op het werk, ik probeerde een ISO bestand te kopieren vanaf cd (don't ask
Cd ff schoongemaakt en hij ging weer netje verder.
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Pagina: 1