Hallo beste mensen,
Ik heb flink rondgekeken en vergeleken en ben tot de volgende componenten gekomen:
Mobo: Gigabyte GA-Z97M-D3H
CPU: Intel Core i5 4690K
Memory: Crucial DDR3 Ballistix Sport 2x4GB 1600 C9
Craphics card: MSI GeForce GTX960 GAMING
SSD: Crucial SSD MX100 256GB
Hard drive: Seagate 7200.14 ST1000DM003 1TB
Power supply: CoolerMaster PSU GM Serie 650Watt G650M
CPU cooler: Cooler Master Hyper 412S
Dvd reader..: Samsung SH-224DB/BEBE
Case: Cooler Master Silencio 352
Naaste een goeie prestatie tijdens het spelen van games met hoge graphics, wil ik een pc bouwen waar ik nog jaren mee vooruit kan. Het is voor mij dus belangrijk dat de componenten duurzaam zijn enzo. en dat als ik over 2 jaar bijvoorbeeld mijn geheugen of cpu of videokaart wil upgraden mijn voeding nog genoeg watt heeft ect ect.
Ik gebruik de computer om te gamen, maar ook om te renderen. ( van 3D cad programma's)
Is deze combo van componenten goed? Misschien te goed voor wat ik eigenlijk nodig heb? Kan ik sommige componenten vervangen door goedkopere?
Ik ben benieuwt naar jullie reacties :DDD
Ik heb flink rondgekeken en vergeleken en ben tot de volgende componenten gekomen:
Mobo: Gigabyte GA-Z97M-D3H
CPU: Intel Core i5 4690K
Memory: Crucial DDR3 Ballistix Sport 2x4GB 1600 C9
Craphics card: MSI GeForce GTX960 GAMING
SSD: Crucial SSD MX100 256GB
Hard drive: Seagate 7200.14 ST1000DM003 1TB
Power supply: CoolerMaster PSU GM Serie 650Watt G650M
CPU cooler: Cooler Master Hyper 412S
Dvd reader..: Samsung SH-224DB/BEBE
Case: Cooler Master Silencio 352
Naaste een goeie prestatie tijdens het spelen van games met hoge graphics, wil ik een pc bouwen waar ik nog jaren mee vooruit kan. Het is voor mij dus belangrijk dat de componenten duurzaam zijn enzo. en dat als ik over 2 jaar bijvoorbeeld mijn geheugen of cpu of videokaart wil upgraden mijn voeding nog genoeg watt heeft ect ect.
Ik gebruik de computer om te gamen, maar ook om te renderen. ( van 3D cad programma's)
Is deze combo van componenten goed? Misschien te goed voor wat ik eigenlijk nodig heb? Kan ik sommige componenten vervangen door goedkopere?
Ik ben benieuwt naar jullie reacties :DDD
[ Voor 85% gewijzigd door Bakelietenbak op 31-01-2015 16:03 . Reden: was totaal verkeerd ]