• captainpeun
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 06-11-2020
Ik zoek een mediaspeler waarmee ik movies van m'n PC kan halen, en kan afspelen op mn TV met HDMI aansluiting. Lees veel over Wi-fi / Turbo Wi-fi maar is dat dan echt zo snel of kan ik beter een kabel gebruiken ?

Wil ook graag filmpjes die ik gemaakt heb op mn PS4 kunnen editten op mn PC, maar hier is een FAT 32 HD voor nodig.

Ik moet dus eigenlijk een device hebben waarmee ik zorgelooskan streamen, en die compatible is met de PS4 eventueel door de schijf te delen in een FAT 32/ NTFS block.

Kan dit ? Wat zijn mijn opties ?

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:26
Je ps4 verhaal snap ik niet, wat heeft een mediaplayer daarmee te maken? De rest kan met elke media player, Wi-Fi is afhankelijk van je eigen netwerk en positie van je player. Bijvoorbeeld mijn Android stick had op de 1e verdieping net genoeg bereik, maar op zolder niet.

Strava

• captainpeun
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 06-11-2020
Ik wil filmpjes die ik gemaakt heb op de PS4 kunnen overzetten op een HD / mediaspeler zodat ik ze kan editten op de PC. de PS4 heeft wel wat tools om dat editten ook op de Ps4 zelf te doen, maar dat werkt allemaal niet echt lekker.

Probleem is dat de PS4 alleen FAT 32 leest en dus zou die mediaserver/ HD hiermee compatible moeten zijn of ik zou een deel van de harde schijf moeten formatteren naar FAT 32, maar ik weet niet of dat kan.

En die Wifi werkt dat snel ?

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:26
Maar je wilt films vanaf je pc afspelen, je mediaplayer hoeft dus geen opslag te hebben. Alleen om bestanden van je ps4 over ritme zetten.... Kan je daar niet gewoon een USB stick voor gebruiken...

Wat betreft wifi... Als je bereik en snelheid van je netwerk goed genoeg is kan je streamen wat je wilt, dus nogmaals dit is afhankelijk van je situatie.

Als je een kabel hebt liggen, kan je uiteraard die het beste gebruiken

Strava