Eat the bugs, live in a pod
Overigens is het een grap omdat echte tweakers in hun instellingen hebben staan dat forumbeschrijvingen verborgen worden. En raad eens wat je dan niet meer kan lezen.
Never underestimate the power of stupid people in large groups
Thanks voor de verplaatsing btw.
[ Voor 21% gewijzigd door HMC op 31-01-2015 08:41 ]
-> Bespreek hier alles over Android
-> Vragen over software development (HTML, CSS, Javascript) kun je in dit forum kwijt
-> etc
Ik zie die beschrijvingen niet, en zie die optie niet in mijn forumprofiel/-instellingen.
Screenie: https://www.evernote.com/...0552c224cbe6d3f99ed5df590
[ Voor 17% gewijzigd door Misha op 31-01-2015 08:52 ]
Ik zie ze nu ook. Nog nooit op die pagina geweest.
Vraagje dan: Hoe kom je daar? (zonder jouw link dan)
Bovendien staan "forumbeschrijvingen" daar aan, maar ik zie ze niet als ik maar Forum ga.
[ Voor 56% gewijzigd door HMC op 31-01-2015 09:02 ]
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.
Ik zit aardig te spitten nu, nu er een instellingenpagina is die ik nooit heb gezien, maar ik kan hem niet vinden.
Edit: Nu dus wel. Thanks Misha.
Blijft de vraag: Forumbeschrijvingen staat aan, maar ik zie ze niet in het Forum.
Niet dat ik dat erg vind, maar wel vreemd.
[ Voor 31% gewijzigd door HMC op 31-01-2015 09:19 ]
En zoals gezegd is het in de HK een (blijkbaar niet zo goed
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Als je een bepaalde page in het forum aanklikt staat er zo'n zinnetje. Ik zie het.
Stond dat vroegah niet op de main page van het forum? Daarom was ik zo verstomd.
Een totale NVM dus?
Voel me wel beetje lullig nu.
Dus 2 uur gepruts om erachter te komen.
Getting old?
[ Voor 44% gewijzigd door HMC op 31-01-2015 09:30 ]
Idd: dat is (helaas?) vervangen door de tagclouds die nu getoond worden, behalve als je die in dezelfde instellingen uitschakelt natuurlijk.HMC schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 09:27:
Stond dat vroegah niet op de main page van het forum? Daarom was ik zo verstomd.
Goed begin van een topic-pingpongochtend?Een totale NVM dus?
Voel me wel beetje lullig nu.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

[ Voor 25% gewijzigd door HMC op 31-01-2015 09:48 ]
Anders doe je even heel moeilijk (door naar photobucket te linken) voor een standaard smiley:

Commandline FTW | Tweakt met mate
Tagwolken (net als woordwolken) vind ik mateloos irritant, dus die staan hier standaard uit. Dan krijg je een lijstje met de mods per forumdeel ervoor terug.F_J_K schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 09:42:
[...]
Idd: dat is (helaas?) vervangen door de tagclouds die nu getoond worden, behalve als je die in dezelfde instellingen uitschakelt natuurlijk.
[...]
Goed begin van een topic-pingpongochtend?(Naaah).
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.