Toon posts:

Feedback gevraagd op mijn website

Pagina: 1
Acties:
  • 240 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste forumleden,
Ik ben momenteel nog hobby website bouwer en ik zou graag wat feedback krijgen van jullie die waarschijnlijk wat meer kijk hebben op websites.
Ik weet niet of het is toegestaan om de website te vermelden hier?
Ik zal eerst maar even afwachten tot ik goedkeuring heb om op het forum de url te posten.

Ik host de website trouwens op een raspberry dus de laattijdig zal denk ik wel wat langer duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chibi2k
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11-10 22:04

Chibi2k

www.radicalbirds.nl

Webdesigner hier, op wat voor feedback zit je te wachten, design? code? of usability vriendelijk genoeg is. Als je wat duidelijker kan zijn lijkt mij geen kwaad.

Radical Birds

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Je zou bijna denken dat dat genoemd zou staan in onze beleidstopics. Hee, wacht... dat is het ook. :P Webdesign, Markup & Clientside Scripting Beleid

Als je over een specifiek stukje code van je site twijfelt of het goed is of niet dan kun je daarvoor een nieuw topic openen zonder linkje naar de site zelf, hooguit naar een uitgeklede testcase. In dat topic kun je dan gericht vragen stellen. Een generiek topic om feedback te vragen is in elk geval niet de bedoeling.

Als je een vraag aan de moderators hebt kun je die trouwens beter in Schop een Modje stellen, dan houden we de fora zelf ontopic. :)

[ Voor 13% gewijzigd door NMe op 31-01-2015 00:25 ]

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Dit topic is gesloten.