• JayJay
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17-06-2024
Kan iemand mij vertellen of dit moederbord nog ergens leverbaar is nieuw of 2e hands , google mag niet baten kan niks vinden en vraag en aanbod op tweakers ook geen reactie gehad op mijn advertentie.
Alvast bedankt

• C0rnelis
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 03-02 19:13
Het SKU van het moederbord is 270-WS-W555-E1, wanneer je dat in Google gooit, krijg je nog zeker een aantal productpagina's van websites en shops, maar helaas staat overal dat het product niet langer te leveren is. De PW geeft al aan dat dit al sinds halverwege 2013 geldt.

Tweedehands kan altijd, maar dat is meer geluk dan wijsheid ben ik bang voor een moederbord van deze leeftijd. Volstaat een alternatief ? Daar zou je anders toch op uit komen vermoed ik (wanneer je maar een enkele 1 x16 PCIe Gen2 kaart gebruikt volstaat mogelijk het Intel 5500 chipset ook).

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:36

The Eagle

I wear my sunglasses at night

En waarom zou je specifiek dat moederbord willen? Zoals al aangegeven, alternatieven zat :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Ik neem aan dat hij die SR2 wil voor z'n overclock mogelijkheden. Die vind je op geen andere dual 1366 borden dacht ik.

Hij is daardoor ook vast heel geliefd en moeilijk te vinden..

[ Voor 21% gewijzigd door maratropa op 30-01-2015 22:38 ]

specs

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:14

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

http://www.tweakers.net/aanbod is de plek voor dit soort vragen.

Al geprobeerd? Dan kun je je conclusies trekken. Het is wat dat betreft ook niet vreemd dat een verouderd en weinig verkocht bord niet meer te krijgen is. Als je iets zo specifieks wilt hebben zul je geduld moeten hebben en alle mogelijkheden goed in de gaten houden. Een topic gaat daar niets aan veranderen, dus ik sluit dit topic.

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.