Wat ik graag wil, is dat ik het bootstrap grid kan doorbreken vanaf een gedefinieerd punt in de WYSIWYG via een bepaalde tag.
De tag etc. is het probleem niet, het uitbreken wel.
Wat ik wil:
| col-xs-9 titel _ | col-xs-3 |
| col-xs-9 content | col-xs-3 |
[[breakout]]
| col-xs-12 rest-van-content _|
In de (versimpelde, er zitten veel if's/else zaken in die het kapot maken) html:
Omdat ik de breakout-positie niet goed bepaald krijg, valt het soms heel raar uit met witregels, of valt er tekst weg.
Waarschijnlijk is het heel simpel en zie ik iets over het hoofd, maar ik kan nergens vinden hoe ik dit kan bereiken.
Mijn grote probleem is dus, dat ik niet precies weet waar de breakout plaats moet vinden. Ik heb verschillende methodes zelf proberen toe te passen, maar zonder resultaat.
Ik kan niet op de breakout-plek alle divs sluiten en een nieuwe openen, omdat hiermee de styling compleet naar z'n grootje gaat, en er dingen verkeerd links/rechts gaan zweven, wat ook weer niet de bedoeling is.
Ik hoop dat iemand me kan helpen een "echte" breakout te laten plaatsvinden.
De tag etc. is het probleem niet, het uitbreken wel.
Wat ik wil:
| col-xs-9 titel _ | col-xs-3 |
| col-xs-9 content | col-xs-3 |
[[breakout]]
| col-xs-12 rest-van-content _|
In de (versimpelde, er zitten veel if's/else zaken in die het kapot maken) html:
HTML:
1
2
3
4
| <div class="col-xs-9">Dit is de titel<br /> <div class="content">De content, met ergens een [[breakout]]</div> </div> <div class="col-xs-3">De zijkant, die ongeveer tot 1 alinea in de content lang is. Meestal</div> |
Omdat ik de breakout-positie niet goed bepaald krijg, valt het soms heel raar uit met witregels, of valt er tekst weg.
Waarschijnlijk is het heel simpel en zie ik iets over het hoofd, maar ik kan nergens vinden hoe ik dit kan bereiken.
Mijn grote probleem is dus, dat ik niet precies weet waar de breakout plaats moet vinden. Ik heb verschillende methodes zelf proberen toe te passen, maar zonder resultaat.
Ik kan niet op de breakout-plek alle divs sluiten en een nieuwe openen, omdat hiermee de styling compleet naar z'n grootje gaat, en er dingen verkeerd links/rechts gaan zweven, wat ook weer niet de bedoeling is.
Ik hoop dat iemand me kan helpen een "echte" breakout te laten plaatsvinden.
I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!