Cooling vraagje Scythe Mugen 2

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanNL
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 04-09-2023
Hallo!

Ik heb net even een nieuwe voeding ingebouwd en wat geheugen bijgeprikt. Om het geheugen bij te prikken heb ik de fan van mijn scythe mugen 2 af moeten halen. Bij het terugplaatsen heb ik dit ' verkeerd om' gedaan. Althans dat dacht ik :?

Ik heb de koeler zo geplaatst dat hij volop lucht blaast in de richting van het pijltje:
Afbeeldingslocatie: http://i60.tinypic.com/9kotpf.jpg

Dit zijn de temps:
Afbeeldingslocatie: http://i61.tinypic.com/2cxsr47.jpg

Het is gewoon koud die CPU, hiervoor was het 39 graden. Enige verschil is dat nu even het zijpaneel eraf is. Echt een noob vraag, maar wat is nou de goede kant? Hij moet de andere kant opblazen toch??? :+

Edit: Dit is gewoon idle, maar ik durf hem nog niet op zijn donder te geven die CPU. Hij loopt ook nog op stock speed, morgen ga ik hem weer naar 4ghz brengen.

[ Voor 10% gewijzigd door BastiaanNL op 30-01-2015 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Headshot_NL
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22:09
Hij zit inderdaad niet goed. Je moet hem omdraaien zodat hij de andere kant op blaast.

🚗 Hyundai Ioniq electric premium 28kWh | ☀️ 4350Wp oost, 1005Wp zuid, 2940Wp west | 🌡️ LG 3,5kW + 2,5kW warmtepomp | 🔋 Marstek Venus 5,12kWh v153 + HW P1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joey54
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 30-09 20:13
Ligt er ook puur aan hoe je andere fans staan. Maar meest voor de hand liggend is idd de andere kant op. Tevens ben ik benieuwd na de temps zodra die warm wordt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevin1Smid
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 19:13
Hij zit op zich wel goed alleen nu zuigt hij ook de lucht van je grafische kaart je cpu cooler in waardoor je tijdens het gamen best een wat hete cpu zou kunnen krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanNL
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 04-09-2023
Ok ik ga hem dan toch maar even omdraaien. Dankjewel weer voor de snelle reacties _o_