Hallo iedereen!
Zoals de titel al doet vermoeden.. aankoopadvies voor een Toshiba gevraagd. Waarom toshiba, wel ja, als je tevreden bent van een merk ben je vaak geneigd om als volgende hetzelfde te nemen.
Deze genoemde versie heb ik geen "review" van gevonden omdat, vermoed ik, het een vrij nieuwe configuratie is die op de markt gebracht is.
Wat ga je met je laptop doen?
het gewone huis- en tuingebruik, moet wel een DVD'tje kunnen spelen (thuis voor de kids), surfen, mails en af en toe eens een wat zwaar programma draaien.
Wat is je budget?
< €700
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
neen, dient als desktop
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Niet persé, maar mijn voorkeur gaat toch naar Toshiba uit. Heb andere merken al bekeken en oftewel zijn ze te duur (HP bijvoorbeeld) oftewel zijn ze niet compleet genoeg uitgevoerd.
En een DVD-lezer/schrijver is ook een vereiste, ik wil er geen externe aanhangen.
17inch heeft ook wel voorkeur, maar mag ook een 15,.. inch zijn.
EN belangrijk voor mezelf: ik wil dat hij net als deze laptop (waar ik nu mee werk) minstens ook 6-7 jaar mee kan gaan
De specs:
Toshiba L70-B-14Z
Schermdiagonaal 17,3 inch
Processor Intel Core i5 5200U
RAM-geheugen 8 GB
Videokaart AMD Radeon R7 M260
Opslagcapaciteit 1.000 GB (5400rpm)
BT 4.0 en Wifi (tot ac)
4 usb poorten (2 * 2.0 en 2 * 3.0)
accu (jammer genoeg geen mAh ter beschikking als info): 6 cellen
gewicht: 2,7 kg
prijs: €699
Zo, wat denken jullie er van
vragen? shoot
andere suggesties: mag ook
groeten
Joske
Zoals de titel al doet vermoeden.. aankoopadvies voor een Toshiba gevraagd. Waarom toshiba, wel ja, als je tevreden bent van een merk ben je vaak geneigd om als volgende hetzelfde te nemen.
Deze genoemde versie heb ik geen "review" van gevonden omdat, vermoed ik, het een vrij nieuwe configuratie is die op de markt gebracht is.
Wat ga je met je laptop doen?
het gewone huis- en tuingebruik, moet wel een DVD'tje kunnen spelen (thuis voor de kids), surfen, mails en af en toe eens een wat zwaar programma draaien.
Wat is je budget?
< €700
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
neen, dient als desktop
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Niet persé, maar mijn voorkeur gaat toch naar Toshiba uit. Heb andere merken al bekeken en oftewel zijn ze te duur (HP bijvoorbeeld) oftewel zijn ze niet compleet genoeg uitgevoerd.
En een DVD-lezer/schrijver is ook een vereiste, ik wil er geen externe aanhangen.
17inch heeft ook wel voorkeur, maar mag ook een 15,.. inch zijn.
EN belangrijk voor mezelf: ik wil dat hij net als deze laptop (waar ik nu mee werk) minstens ook 6-7 jaar mee kan gaan
De specs:
Toshiba L70-B-14Z
Schermdiagonaal 17,3 inch
Processor Intel Core i5 5200U
RAM-geheugen 8 GB
Videokaart AMD Radeon R7 M260
Opslagcapaciteit 1.000 GB (5400rpm)
BT 4.0 en Wifi (tot ac)
4 usb poorten (2 * 2.0 en 2 * 3.0)
accu (jammer genoeg geen mAh ter beschikking als info): 6 cellen
gewicht: 2,7 kg
prijs: €699