Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Waarschijnlijk nieuwe videokaart voldoende.
Mijn systeem is aardig verouderd en games zoals World of Warcaft wil die dus niet op High/Ultra trekken (Raids zijn een ramp). Ik denk dat ik aan slechts een videokaart voldoende heb gezien het wijzigen van texture settings en andere graphic-specifieke settings FPS drastisch omhoog haalt (ten koste van flinke eye-candyness)
Wat is je budget?
Niet meer dan €200
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik was vroeger altijd een die-hard Nvidia gebruiker, tegenwoordig neem ik genoegen met het beste in zijn klasse
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Zie onderstaande lijst, heb maar niet alles vermeld (550 Enermax voeding, 8GB G.Skill DDR3 Ram, en flink wat HDDs)
Ik wil een zo goedkoop mogelijke upgrade zodat ik in raids niet meer met alles op LOW hoef te zitten maar bij voorkeur de settings weer naar HIGH kan zetten. De vraag is: Welke videokaart is het beste in mijn gewenste prijsklasse?
Als de videokaart uiteindelijk niet voldoende blijkt te zijn kan ik nog steeds een i5+moederbord erbij halen
Ik zoek een?
Waarschijnlijk nieuwe videokaart voldoende.
Mijn systeem is aardig verouderd en games zoals World of Warcaft wil die dus niet op High/Ultra trekken (Raids zijn een ramp). Ik denk dat ik aan slechts een videokaart voldoende heb gezien het wijzigen van texture settings en andere graphic-specifieke settings FPS drastisch omhoog haalt (ten koste van flinke eye-candyness)
Wat is je budget?
Niet meer dan €200
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik was vroeger altijd een die-hard Nvidia gebruiker, tegenwoordig neem ik genoegen met het beste in zijn klasse
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Zie onderstaande lijst, heb maar niet alles vermeld (550 Enermax voeding, 8GB G.Skill DDR3 Ram, en flink wat HDDs)
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Phenom II X4 965 Black Edition | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Gigabyte GA-770TA-UD3 | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Club3D Radeon HD 5750 Noiseless Edition | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Zalman GS1000 Zwart | € 109,14 | € 109,14 |
| 1 | Samsung 850 EVO 250GB | € 118,95 | € 118,95 |
| 1 | Spire Thermax Eclipse III | € 56,- | € 56,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 228,09 | |
Ik wil een zo goedkoop mogelijke upgrade zodat ik in raids niet meer met alles op LOW hoef te zitten maar bij voorkeur de settings weer naar HIGH kan zetten. De vraag is: Welke videokaart is het beste in mijn gewenste prijsklasse?
Als de videokaart uiteindelijk niet voldoende blijkt te zijn kan ik nog steeds een i5+moederbord erbij halen
[ Voor 10% gewijzigd door Darkfreak op 30-01-2015 14:42 ]
Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻