Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hallo ik heb een samsung le37a656a1f gekregen maar hij geeft negatief beeld het ligt niet aan de instellingen,
ik heb op internet gezocht en vond telkens dat ze zeggen dat de t-con kapot is die heb ik er in middels uitgehaalt (t-con model bn94-01866a) maar hij word niet meer geleverd heeft iemand er misch een voor me of weet iemand wat er aan de hand is
m.v.g lex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RGAT
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 11:56:
hallo ik heb een samsung le37a656a1f gekregen maar hij geeft negatief beeld het ligt niet aan de instellingen,
ik heb op internet gezocht en vond telkens dat ze zeggen dat de t-con kapot is die heb ik er in middels uitgehaalt (t-con model bn94-01866a) maar hij word niet meer geleverd heeft iemand er misch een voor me of weet iemand wat er aan de hand is
m.v.g lex
Probeer even je topic start in begrijpbare taal neer te zetten, meerdere zinnen, interpunctie enz. zou fijn zijn ;)
Wat is verder een 'negatief beeld'?

Fixing things to the breaking point...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
de kleuren in het beeld zijn omgedraait maar verder is de samsung televisie in prima staat maar de t-con is kapot dus heeft misch iemand eentje liggen modet van de t-con in bn94-01866a

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
RGAT schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 11:58:
Probeer even je topic start in begrijpbare taal neer te zetten, meerdere zinnen, interpunctie enz. zou fijn zijn
Hier sluit ik me bij aan. Het gebruik van hoofdletters, punten en komma's en het werken met meerdere zinnen, zou het stukken leesbaarder maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
je kan lezen wat der staat en ik ben niet goed in zinnen maken maar ik vraag gewoon om hulp niet in een lesje nederland dus willen jullie me gewoon a.u.b helpen doormiddel wat er staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 08:39

FeaR

In GoT we trust

Als je een product zoekt is daar op GoT Vraag & Aanbod voor, het forum is daar niet voor. Als ik op het partnummer zoek kom ik diverse sites tegen die het product nog leveren.

Dat lesje Nederlands is voor je eigen bestwil, een goed topic leidt tot betere antwoorden. Niet alle inzet hoeft van ons te komen, het begint bij jezelf.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apollo89
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 23-05 14:56
daar sluit ik me bij aan als je geholpen wil worden begin dan eerst met zinnen te formuleren in plaats van een lange ononderbroken stroom van woorden zie je nu zelf hoe vervelend het is om zo'n arme schrijfstijl te moeten lezen en dan heb ik het nog niet eens gehad over de verschrikkelijke d/t-fouten

:')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ariekanari
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 18-09 12:53
Zoek eens op: http://www.samsungonderdelen.com en geef bij "Model Code (M/C) is bekend" 37a656a1f in.
Selecteer uit de lijst het juiste model (landcode). Voor de meeste onderdelen zal de landcode niet veel uitmaken (maar misschien de prijs wel).
Klik op de tab "Onderdelen" en selecteer het gewenste onderdeel of klik op "Alle onderdelen".
Vaak worden ook alternatieve onderdeel- en/of bestelnummers vermeld.
Het is overigens niet gezegd dat het (alternatieve) onderdeel nergens anders te koop is of dat deze site het goedkoopst is.

Of geef het onderdeelnummer in bij "Onderdeelnummer is bekend".
Dit geeft het volgende resultaat:
Onderdeelnr.: BN94-01866A
Omschrijving: ASSY PCB MISC-FRC;LE37A656A1CXXE
Prijs: €145,45
Status: Leverbaar

[ Voor 16% gewijzigd door ariekanari op 30-01-2015 18:33 ]

Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Knip...spam

[ Voor 95% gewijzigd door Michael Knight op 03-04-2015 16:04 ]