Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• sluca
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 05-11-2024
Hey iedereen

Ik heb vanavond wat apps en zo geïnstalleerd en instellingen gewijzigd op m'n S4, maar nu krijg ik telkens het lockscreen dat ik moet vegen. Ik wil geen lockscreen en ik weet dat bij instellingen normaal een optie "geen" staat. Alleen is die "geen" bij mij verdwenen.

Mijn telefoon is niet geroot (of hoe heet dat), ik heb wel een launcher (solo) geïnstalleerd. Maar ondertussen terug verwijderd en telefoon opnieuw gestart om te zien of dat het probleem oplost. Niet dus.

Ik had trouwens al maanden Solo Launcher maar had een aanpassing gedaan die ik niet leuk vond en kreeg het niet meer veranderd dus wou de Solo Launcher even verwijderen en terug installeren.

Iemand enig idee? Ik word gek van dat vegen elke keer.

Alvast bedankt!

• furian88
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 19-11 17:24
Ik denk dat je een beveiligings-instelling hebt gewijzigd waardoor de policy geactiveerd is om verplicht een goede lock op je telefoon te hebben.

https://pvoutput.org/list.jsp?userid=86006

• sluca
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 05-11-2024
Heb je enig idee waar die instelling dan staat? Ik heb overal gezocht in de instellingen maar vind het niet terug.

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09:17
Exchange Server ingesteld?

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

• oef!
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Exchange zou hier niets mee te maken moeten hebben. Is de hele optie verdwenen uit het instellingen menu? Met andere woorden en, kun je geen enkele optie meer kiezen? Dat zou een probleem zijn.

Er lijkt ook nog iets te bestaan als solo lock screen, wellicht heb je daar mee lopen spelen?

• Greveldinges
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14-11 23:38

Greveldinges

Thank you, thank you very much

oef! schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 12:05:
Exchange zou hier niets mee te maken moeten hebben. Is de hele optie verdwenen uit het instellingen menu? Met andere woorden en, kun je geen enkele optie meer kiezen? Dat zou een probleem zijn.

Er lijkt ook nog iets te bestaan als solo lock screen, wellicht heb je daar mee lopen spelen?
Exchange heeft hier wel mee te maken, in AOSP iig moet je met Exchange een lockscreen instellen

:)

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-11 22:56
Greveldinges schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 16:42:
[...]

Exchange heeft hier wel mee te maken, in AOSP iig moet je met Exchange een lockscreen instellen
Hangt er helemaal vanaf welke policy wordt meegestuurd door de server...

Kijk onder beveiliging(security) eens naar device administrators of daar iets staat.
Die stellen meestal zo'n dingen in.

[ Voor 55% gewijzigd door Fire69 op 31-01-2015 16:47 ]

Pagina: 1