Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Icoontje verwijderen onder computer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds dat ik de cloud software van qihoo 360 heb geinstalleerd (en verwijdert) een irritant icoontje dat niet meer weg gaat. Heb eerst het programma normaal verwijdert en ook ccleaner gedraait.

Ook google leverde niet veel op.

Hier een linkje ter verduidelijking
http://www.plaatjesdump.n...8a7e3d35570bae0060224.jpg

Weet iemand waar ik dit handmatig weg kan halen met regedit?

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

WOS -> BV

Kan je meer info geven, zoals welke processen draaien en wat de bekende andere malwarescannners er van vinden?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
Virusscanners vinden niks (Avast Malwarebytes & Super-Antispyware) Ik denk ook niet dat het een virus is. Ik weet alleen niet hoe ik het weg krijg. Ik heb overigens geen rare processen kunnen vinden. De software is ook verwijdert op het icoontje na. Als ik erop klik krijg ik ook een foutmelding. OS w7 x64

• Kalief
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 25-11 19:56
Kun je de naam onder het icoontje kopiëren en in Google gooien om te zien wat er met de categorie Other wordt bedoeld?
Als het een device is zou je het terug moeten kunnen vinden in je apparaatbeheer.
En je zou met de gekopieerde naam in je register kunnen zoeken.

Niemand wordt Kalief in plaats van de Kalief!

Verwijderd

Topicstarter
Kalief schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 01:20:
En je zou met de gekopieerde naam in je register kunnen zoeken.
Bedankt! Hiermee is het gelukt. Stom dat ik daar zelf niet op ben gekomen 8)7