Heeft er iemand enig idee wat het SAR waarde is van Meizu MX4 ? Ik heb effe google gebruikt en heb op een forum gelezen dat het 1.5 is. Dat is behoorlijk veel. Is er iemand met een beter bron ?
Volgens Meizu France onder de 1. Hieronder een rapport van blogmeizustctr schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 23:35:
Heeft er iemand enig idee wat het SAR waarde is van Meizu MX4 ? Ik heb effe google gebruikt en heb op een forum gelezen dat het 1.5 is. Dat is behoorlijk veel. Is er iemand met een beter bron ?
Het is wel raar dat deze testen niet officieel worden gemaakt door een vertrouwde bedrijf.benbaba schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 23:47:
[...]
Volgens Meizu France onder de 1. Hieronder een rapport van blogmeizu
[afbeelding]
Ik heb een ander site gevonden waar SAR van MX4 als 1.49 getest is.
http://sarshield.com/radiation-chart/
Het ligt nu echt aan het klant om een van deze twee te vertrouwen en een keuze te maken, maar nooit zeker te zijn.
Is hier al iets meer over bekend?
sarshield.com is een commercieel bedrijf die een oplossing ter verkoop aanbieden, wellicht hebben zij baad bij een hoge SAR-waarde, of niet?
sarshield.com is een commercieel bedrijf die een oplossing ter verkoop aanbieden, wellicht hebben zij baad bij een hoge SAR-waarde, of niet?