Kan geen programma installeren

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lorenzo1992
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 19-11-2021
Hallo,

Als ik een programma wil installeren die ik gedownload heb via het internet kan ik het niet installeren en als ik het wil open doen beweeg het icoontje onderaan heletijd van boven naar boven. Ook kan ik het programma niet open. Wat ik ook niet kan is een programma update die ik gedownload heb via het internet. Verder ben ik al op onderzoek geweest wat het probleem zou kunnen zijn maar niks daarover gevonden. In de hoop dat jullie me kunnen helpen.

Toestel: MacBook Air
Versie: 10.10.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Wat staat er in Systeemvoorkeuren -> Beveiliging en Privacy -> Tabblad Algemeen -> Sta programma's toe die zijn gedownload bij: ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lorenzo1992
Mac app store en ontwikkelaars waar indentiteit bekend is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ankhie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07-06 16:15

ankhie

Co-founder bij Mobile2Morrow

Je moet dan de settings aanpassen naar het onderste bolletje : Van onbekende bronnen oid ook. Of je moet op de knop ernaast drukken met 'toch openen' dan kan hij hem als het goed is toch openen.
Je bent tegen een beveiliging van OS X aangelopen om jezelf virusvrij te houden ;)

Overigens zou ik het bolletje weer terugzetten op de 2e optie op het moment dat je programma de eerste keer gedraaid heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lorenzo1992
Maar als ik het laatste bolletje aan klik doet hij het ook niet open het blijft hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Om welk programma gaat het?

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lorenzo1992
DVDvideosoft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Hmm, als het deze DVDvideosoft is, dan is het allemaal software voor Windows. Dat gaat natuurlijk niet (zomaar) werken op een Mac :)

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lorenzo1992
Het is net een nieuwe versie daarvoor gemaakt, anders zou ik het niet downloaden als het niet voor mac zou zijn zie link: http://www.dvdvideosoft.c...Download.htm#.VMvwToC9KK0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sypie
  • Niet online
Schijfbevoegdheden hersteld?
Al een keer herstart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lorenzo1992
Neen nog niet gedaan, maar andere programma's lukken wel om te installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sypie
  • Niet online
Ale het je gaat om een YouTube downloader: neem dan de Safari extensie "Fastest Tube".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-06 22:11
Lorenzo1992 schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 21:59:
Het is net een nieuwe versie daarvoor gemaakt, anders zou ik het niet downloaden als het niet voor mac zou zijn zie link: http://www.dvdvideosoft.c...Download.htm#.VMvwToC9KK0
Je kan alles downloaden. Installeren is een ander verhaal. Je hebt wel de .dmg-bestand gepakt, toch? ;)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lorenzo1992
Hahn schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 14:41:
[...]

Je kan alles downloaden. Installeren is een ander verhaal. Je hebt wel de .dmg-bestand gepakt, toch? ;)
Jup, hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lorenzo1992
sypie schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 14:39:
Ale het je gaat om een YouTube downloader: neem dan de Safari extensie "Fastest Tube".
Waar kan ik het vinden, en hoe kan ik het installeren dan?. Heb al eens gekeken en iets daarvan gedownload maar werkt niet echt?.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sypie
  • Niet online
Deze moet je hebben voor de Fastest Tube downloader: http://fastesttube.kwizzu.com

Na het installeren krijg je onder een YouTube filmpje een download knop te zien. De rest spreekt voor zich denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lorenzo1992
Bedankt gebruik hem nu maar ook nog een ander programma voor het converteren van MP4 naar MP3. Deze topic mag gerust gesloten worden.
Pagina: 1